Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności10 maja 202022:42

Incydent w raciborskim markecie. Ochroniarz błędnie zinterpretował wytyczne

Incydent w raciborskim markecie. Ochroniarz błędnie zinterpretował wytyczne - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Racibórz:

Nasz Czytelnik skarży się na zachowanie pracownika ochrony w sklepie Lidl przy Opawskiej. Biuro prasowe poinformowało nas, że "ochroniarz błędnie zinterpretował wytyczne". 

Sytuacja dotyczy p. Grzegorza. - Jestem osobą chorą na astmę - informuje w liście redakcję. - Bez aparatu o nazwie Wentolin nie ruszam się z domu, nie noszę maseczki ponieważ po paru minutach nie jestem w stanie normalnie funkcjonować, duszę się i jedyny ratunek dla mnie to kroplówka o nazwie hydrokortyzon - dodaje. 28 kwietnia wieczorem wybrał się na zakupy do sklepu Lidl przy Opawskiej. - Zostałem zatrzymany i wyrzucony ze sklepu Lidl na ul. Opawskiej z tego powodu, że nie posiadam maseczki. Tłumaczyłem ochroniarzowi, że jestem chory na astmę i źe mam aparacik przy sobie - czytamy dalej. Jak relacjonuje, tłumaczenia nie przekonały ochroniarza. Nie przebierając w słowach kazał p. Grzegorzowi wyjść ze sklepu i "więcej tu się nie pokazywać". Nasz Czytelnik wrócił do sklepu, prosząc o rozmowę z kierowniczką. Ta przyszła i usłyszała o chorobie. Kiedy jednak zobaczyła, że rozmowa jest nagrywana na telefon, oddaliła się i wezwała ochroniarza. Ten kazał wyłączyć telefon, zagroził, że zadzwoni na policję i kazał opuścić sklep. Klient sklep opuścił i sam zadzwonił na numer alarmowy 112. Operator - jak informuje p. Grzegorz - miał przyznać mu rację i zaproponował wysłanie patrolu policji. Nasz Czytelnik uznał jednak, że nie jest to konieczne. - Nie chcę, by ktoś miał problemy z mojego powodu. Czy mógłby ktoś przeszkolić ochronę sklepu, że ludzie, którzy mają problem z oddychaniem, nie mają szans na normalne życie. Jestem najbardziej narażony na zarażenie się koronawirusem, bo przez chorobę, którą posiadam, od 20 lat muszę walczyć nie raz o każdy oddech, a ktoś mi chce zasłonić twarz bym się udusił - czytamy w korespondencji.

- Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce – najmocniej przepraszamy naszego klienta. Nie akceptujemy zachowania pracownika ochrony i zaznaczamy, że nie jest to oficjalne stanowisko firmy. Obecne uwarunkowania niosą wiele wyzwań dla pracowników sprzedaży oraz ochrony. Zdarzenie wynikało z błędnej interpretacji wytycznych i nie powinno mieć miejsca, na co zwrócimy uwagę personelowi sklepu oraz firmie zewnętrznej, która zatrudnia pracowników ochrony obecnych w obiektach naszej sieci - odpisało nam biuro prasowe Lidla.

Autor: opr. w, fot. PIRO4D/pixabay.com, redakcja@naszraciborz.pl

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Autor: Gość (Aby podpisać komentarz swoim nickiem musisz się zalogować)
Portal naszraciborz.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom,
niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.
Pozostało (1000) znaków do wykorzystania
Aby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij: kanapkę
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Dentica 24
ostrog.net
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Nasz Racibórz - Nasza ekologia
Materiały RTK
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 12.04.2024
12 kwietnia 202415:22

Nasz Racibórz 12.04.2024

Nasz Racibórz 05.04.2024
7 kwietnia 202412:45

Nasz Racibórz 05.04.2024

Nasz Racibórz 29.03.2024
29 marca 202415:21

Nasz Racibórz 29.03.2024

Nasz Racibórz 22.03.2024
21 marca 202421:40

Nasz Racibórz 22.03.2024

Zobacz wszystkie
© 2024 Studio Margomedia Sp. z o.o.