Dofinansowanie na usuwanie azbestu. Wnioski do końca października

Do końca października 2022 r. można jeszcze składać wnioski o przyznanie dotacji celowej z budżetu powiatu raciborskiego.
Do końca października 2022 r. można jeszcze składać wnioski o przyznanie dotacji celowej z budżetu powiatu raciborskiego na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z wymianą pokrycia dachowego polegających na demontażu, usuwaniu i unieszkodliwianiu elementów zawierających azbest oraz innych inwestycji związanych z utylizacją elementów zawierających azbest realizowanych na terenie powiatu raciborskiego w latach 2021 – 2023.
Informujemy, że nie udzielamy dofinansowań do prac zrealizowanych. Wniosek można pobrać ze strony Starostwa Powiatowego w Raciborzu https://bip.powiatraciborski.pl/zalatwianie_spraw_w_urzedzie/Dotacje.html lub w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta. Realizacja inwestycji musi nastąpić do dnia 30 listopada 2022r., po podpisaniu umowy pomiędzy wnioskodawcą i Powiatem. Więcej informacji można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa, tel. (32) 45 97 338, e-mail:srodowisko@powiatraciborski.pl.
UWAGA! W przyszłym roku wnioski na realizację zadania ponownie będzie można składać od 1 stycznia 2023 r.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany