Radny interpeluje w sprawie komunikatu powitalnego
- Mieszkańcy, dzwoniąc do Urzędu Miasta w Raciborzu, nie są zadowoleni z konieczności wsłuchiwania się przez minutę w komunikat "powitalny" na temat tego, gdzie się dodzwonili - napisał w interpelacji do prezydenta koalicyjny radny Jarosław Łęski.
- Mieszkańcy, dzwoniąc do Urzędu Miasta w Raciborzu, nie są zadowoleni z konieczności wsłuchiwania się przez minutę w komunikat "powitalny" na temat tego, gdzie się dodzwonili, godzinach otwarcia, godzinach przyjęć, restrykcjach sanitarnych czy liczbie osób, które mogą przebywać w pomieszczeniach magistratu. Każda dzwoniąca osoba, za każdym razem jest o tym informowana. Jeśli chce się rozmawiać w kilku różnych sprawach z różnymi wydziałami i osobami, to łączny czas, jaki trzeba poświęcić na wysłuchanie tego samego komunikatu jest często dłuższy niż czas, jaki poświęca się na merytoryczną rozmowę. Równocześnie zachęca się mieszkańców do telefonicznego załatwiania spraw i wydłuża to o informacje, które są zbędne. Skoro sprawy mają starać się załatwiać telefonicznie, to nie jest im potrzebna za każdym razem informacja o tym, co musi zrobić ktoś, kto przychodzi do urzędu. Ewentualne powiadomienie o godzinach pracy urzędu powinno być przekazane w przypadku dzwonienia do urzędu poza godzinami jego pracy. Propozycja ze strony mieszkańca jest taka, by wyłącznie ochotnicy, którzy chcą się wsłuchać w takie komunikaty mogli to zrobić po wybraniu takiej opcji. W przeciwnym razie następowałoby połączenie z pracownikiem urzędu. Takie rozwiązanie bez wątpienia przyspieszy czas załatwiania spraw i zaoszczędzi nerwów oczekującym na rozmowę mieszkańcom.
Oto odpowiedź prezydenta Dariusza Polowego.
Informuję, że zapowiedź na centrali telefonicznej zostanie podzielona na części w zależności od tematyki. Do każdej z części zostanie ustalony numer dostępu, umożliwiający odsłuchanie pełnej informacji:
Zapowiedź główna:
Dodzwoniliście się państwo do Urzędu Miasta Racibórz. Zapraszamy codziennie od 8.30. Informujemy, że rozmowy mogą być nagrywane. Jeśli nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie, prosimy o rozłączenie się i osobiste przyjście do Urzędu Miasta. Administratorem danych osobowych jest Miasto Racibórz.
Jeśli chcesz połączyć się z Biurem Obsługi Interesantów - wybierz 1
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu danych osobowych - wybierz 2
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zasadach bezpieczeństwa - wybierz 3
Aby połączyć się z wybranym wydziałem wybierz numer wewnętrzny bądź poczekaj na zgłoszenie się telefonisty.
Zapowiedź do wybierz 2
Administratorem danych osobowych jest Miasto Racibórz. Szerszy zakres informacji
w zakresie przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej miasta pod adresem: www.bipraciborz.pl/rodo
Zapowiedź do wybierz 3
Interesanci zobowiązani są do przestrzegania niezbędnych zasad bezpieczeństwa tj.:
1) zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości,
2) zdezynfekowania rąk po wejściu do budynku,
3) zakrywania ust i nosa,
4) dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa, niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zaleca się, aby w dalszym ciągu kontaktować się z pracownikami Urzędu telefoniczne, mailowo lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Zapowiedź po godzinach pracy:
Dodzwoniliście się państwo do Urzędu Miasta Racibórz. Informujemy, że Urząd Miasta czynny jest w poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach: od 7:30 do 15:30, w środę od 7:30 do 17:30, w piątek od 7:30 do 13:30. Przyjmowanie stron codziennie od godziny 8:30.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz