Budowa wiaduktu nad linią kolejową w kierunku Markowic [FOTO]
Na portalu regulanie pokazujemy postęp prac przy budowie wschodniej obwodnicy Raciborza, nie tylko okiem drona, ale również z poziomu budowy.
Tym razem nasz fotoreporter odwiedził odcinek od budowanego mostu nad Odrą za żwirowniami do mostu kolejowego na linii kolejowej w kierunku Markowic. Wiadukt nad linią kolejową nr 151 Chałupki-Racibórz-Kędzierzyn-Koźle będzie miał - przypomnijmy - 118,1 m długości i blisko 26 m szerokości.
To jeden z sześciu obiektów inżynierskich w ciągu obwodnicy od DK 45 w Miedoni wzdłuż Ostroga do Rybnickiej-Piaskowej - największy obok wspomnianego mostu na Odrze za żwirowniami i wiaduktu nad Rudzką. Trzy pozostałe wiadukty powstaną nad drogami gruntowymi.
Obwodnica, którą na zlecenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach buduje firma Strabag Infrastruktura Południe za ponad 296 mln zł, będzie miała 7,83 km długości na odcinku od Miedoni (skrzyżowanie z DK 45 Racibórz-Opole) wzdłuż Ulgi do skrzyżowania z Piaskową-Rybnicką. Formalnie będzie to nowy ślad drogi wojewódzkiej nr 935 - od Miedoni do Rudzkiej jednojezdniowy w każdą stronę, dalej dwujezdniowy. Skrzyżowanie Rybnicka-Piaskowa zostanie zamienione w rondo.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz