Biedronka skontrolowała wózki w raciborskim markecie. Jeden z nich rozleciał się i zranił klienta

Do zdarzenia doszło 8 czerwca. W wózku było dziecko i zakupy. Mamy oficjalną odpowiedź biura prasowego sieci Biedronka.
Zdjęcia ze zdarzenia przy markecie na Ostrogu przy ul. Siwonia-Lotniczej dostaliśmy na naszą skrzynkę FB. - Dziś mi wózek na Ostrogu się rozleciał z dzieckiem w środku - napisał nasz Czytelnik.
O komentarz poprosiliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. Do tej firmy należy sieć Biedronka. Firma przejęła się sprawą. Przeprosiła klienta oraz zapowiedziała, że sprawdzi przy markecie stan pozostałych wózków. Pełna odpowiedź poniżej:
- Jest nam niezmiernie przykro, że w trakcie zakupów w naszym sklepie doszło do tego incydentu. W imieniu Jeronimo Martins Polska S.A. przepraszamy za zaistniałą sytuację. Chcemy również zapewnić, że dobro naszych klientów jest dla nas sprawą priorytetową. Kiedy tylko otrzymaliśmy informację o tej sytuacji, natychmiast zleciliśmy przegląd stanu technicznego wszystkich wózków znajdujących się w tym sklepie. W przypadku stwierdzenia nawet najmniejszych problemów z ich funkcjonowaniem, wycofaliśmy je z użytkowania. Ponownie, za Pana pośrednictwem, zachęcamy klientów do tego, by zgłaszali sytuacje awaryjne oraz wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania sklepów sieci Biedronka zarówno personelowi danej placówki, jak i za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) - napisała Maria Szymankiewicz, specjalista ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A.
opr. w
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany