Prezydent określił procedurę ubiegania się o jego patronat

Prezydent podpisał właśnie zarządzenie w sprawie regulaminu przyznawania wyróżnienia "Patronat Prezydenta Miasta Racibórz".
Prezydent podpisał właśnie regulamin przyznawania wyróżnienia ”Patronat Prezydenta Miasta Racibórz”, przez które rozumieć wyróżnienie honorowe podkreślające szczególny charakter wydarzeń oraz bezpośredni związek z promocją, rozwojem lub funkcjonowaniem Miasta Racibórz. Jak czytamy w dokumencie, patronat może być przyznany przedsięwzięciom o zasięgu, randze i znaczeniu międzynarodowym, ogólnopolskim, ponadregionalnym lub lokalnym, organizowanym na terenie Miasta Racibórz lub wydarzeniom organizowanym poza granicami Miasta Racibórz, jeśli ich realizacja przyczynia się do promocji Miasta Racibórz. Objęcie wydarzenia patronatem nie oznacza deklaracji wsparcia organizacyjnego lub finansowego ze strony Miasta Racibórz. Odmowa przyznania patronatu nie wymaga uzasadnienia.
Organizator przedsięwzięcia występuje o objęcie przedsięwzięcia patronatem, kierując do prezydenta pisemny wniosek nie później niż 30 dni roboczych przed planowanym terminem wydarzenia lub przedsięwzięcia. W przypadku przedsięwzięć cyklicznych o patronat należy ubiegać się każdorazowo przy organizacji danej edycji przedsięwzięcia. Wniosek o podlega zaopiniowaniu przez Wydział Informacji i Promocji Urzędu Miasta Racibórz. Organizator przedsięwzięcia może posługiwać się informacją o przyznaniu patronatu dopiero po otrzymaniu informacji o pozytywnej decyzji prezydenta.
Organizator przedsięwzięcia objętego patronatem zobowiązany jest do:
1) umieszczenia informacji o patronacie we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych oraz przedstawienia i zaopiniowania projektów graficznych przed ich publikacją w Wydziale Informacji i Promocji Urzędu Miasta Racibórz. Ponadto na stronach internetowych umieszczenia linku do www.raciborz.pl w postaci aktywnego logotypu serwisu.
2) umieszczenia znaków promocyjnych Miasta Racibórz w trakcie przedsięwzięcia w widocznym miejscu zgodnie z otrzymanymi wskazówkami,
3) poinformowania uczestników i współorganizatorów o przyznanym patronacie,
4) zamieszczenia informacji o przedsięwzięciu w kalendarium wydarzeń dostępnym na stronie www.raciborz.pl przynajmniej na 30 dni roboczych przed datą wydarzenia,
5) przesłania sprawozdania zawierającego opis przebiegu przedsięwzięcia wraz z relacją zdjęciową/lub filmową, do 5. dni roboczych od daty wydarzenia wraz ze zgodą na nieodpłatne używanie, wykorzystanie i rozpowszechnianie wizerunku osób na nich obecnych, utrwalonego jakąkolwiek techniką na wszelkich nośnikach (w tym w postaci fotografii i dokumentacji filmowej) przez Urząd Miasta w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz na potrzeby promocyjne wydarzeń czy przedsięwzięć objętych Patronatem. Wybrane, najciekawsze materiały mogą być opublikowane na stronie www.raciborz.pl.
Nie wywiązanie się ze zobowiązań stanowić może podstawę do odmowy przyznania organizatorowi przedsięwzięcia Patronatu w przyszłości. Fakt przyznania patronatu nie może być wykorzystywany do celów komercyjnych lub marketingowych.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz