Praca powinna wytwarzać dobro, a nie zysk. Newsweek i Onet o właścicielu Eko-Okien

Materiał poświęcony Mateuszowi Kłoskowi, założycielowi i prezesowi Eko-Okien, oraz działaniom fundacji z Kornic pokazał się na stronie głównej onetu z tytułem Skąd są TE billboardy? "Maryja przepełniała mnie sobą".
- Mateusz Kłosek jeszcze mocniej naciska pedał gazu. W jego superambitnych planach Eko-Okna już w tym roku mają mieć sprzedaż rzędu 4 mld zł, w perspektywie kilku lat miliard złotych miesięcznie przy podwojeniu zatrudnienia do prawie 20 tys. osób. Jego firma wyrosłaby na jedną z największych firm w kraju, stając się też największym producentem okien w Europie. Prawdziwe sny o potędze, na których urzeczywistnienie Kłosek nie tylko wykłada wszystkie zyski, ale też dużo pożycza - pisze Miłosz Węglewski, Dziennikarz działu Biznes w Newsweeku. Całość Skąd są TE billboardy? "Maryja przepełniała mnie sobą"
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany