Tajemniczy klient w placówkach informacji turystycznej. Jak oceniono raciborskie?

Raport właśnie opublikowała Polska Organizacja Turystyczna. Badanie zrealizowano podczas sezonu letniego: od lipca do września 2017 roku we wszystkich certyfikowanych jednostkach Informacji Turystycznej: punktach Informacji Turystycznej (PIT) oraz centrach Informacji Turystycznej (CIT). W sumie w 370 placówkach.
Kluczowe cele badawcze projektu Mystery Client to:
• pomiar wskaźnika rezultatu - odsetka odpowiedzi udzielonych w wyznaczonym terminie na zapytanie w języku polskim - oraz ocena zakresu informacji i formy tych odpowiedzi,
• pomiar wskaźnika rezultatu - odsetka odpowiedzi udzielonych w wyznaczonym terminie na zapytanie w językach obcych - oraz ocena zakresu informacji i formy tych odpowiedzi,
• zebranie i opracowanie informacji na temat jednostek „it” (oznakowanie, wyposażenie, materiały promocyjne, itp.) oraz poziomu obsługi klienta (kryteria oceny wg kryteriów certyfikacji) w 70-80 badanych bezpośrednio ”it”,
• wskazanie mocnych i słabych stron w działalności badanych ”it”, ocena zgodności nadanego certyfikatu z regulaminem certyfikacji oraz rekomendowanie kierunków zmian,
• wskazanie tematów i zakresów szkoleń dla kadry obsługującej punkty „it”.
Wyniki
Jakość obsługi klienta – ranking placówek 1-gwiazdkowych
1. Reszel 85 proc.
(...)
17. Kuźnia Raciborska 63 proc.
Jakość obsługi klienta – ranking placówek 2-gwiazdkowych
1. Warszawa 90 proc.
(...)
15. Racibórz ul. Długa (RCK RCI) 69 proc.
16. Racibórz zamek 65 proc.
Ranking badanych placówek 1-gwiazdkowych (wymagania obligatoryjne)
1. Guchołazy 100 proc.
24. Kuźnia Raciborska 57 proc.
Ranking badanych placówek 2-gwiazdkowych (wymagania obligatoryjne)
1. Racibórz zamek 100 proc.
(...)
2. Racibórz RCK RCI ul. Długa 83 proc.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany