Czar poświątecznych wyprzedaży prysł. Raciborzanin ma żal do znanej sieci, że nie mógł zapłacić kartą podarunkową

List do redakcji: #Dzień dobry po świętach, chciałbym opisać pewną sytuacje. Poszedłem dzisiaj z żona do jednej z sieciówek, która znajduje się w Galerii Młyńskiej. Chodzi o sklep Mohito i Reserved. Żona dostała od "Dzieciątka" kartę podarunkowa do obu sklepów, wybraliśmy się na zakupy bo wiedzieliśmy, że dziś będą przeceny. Po wystanych kolejkach do przymierzalni przez prawie tony ubrań, co się okazuje....... Nie można zapłacić Kartami podarunkowymi... - napisał do nas Czytelnik. Mamy stanowisko rzecznika.
#Pytam więc dla czego. Pani kierownik sklepu Mohito odpowiada, że jest problem z internetem. I nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kartą płatniczą można zapłacić, a przecież ta płatność również jest dokonywana przez internet. Zadzwoniłem z ciekawości do Mohito w Rybniku i w Łodzi... Ta sama sytuacja. Można tylko zapłacić kartą płatniczą lub GOT%u00D3WKĄ. A w sklepach wszystko przecenione o 50 procent. Oczywiście w regulaminie kart podarunkowych zaznaczono, że sklep nie odpowiada za kartę w momencie gdy nie działa. Więc poprosiliśmy kierowniczkę o odłożenie zakupów do czasu aż karty zaczną działać. W świetle regulaminu to zabronione. To chwila... pieniądze moje już maja a towaru zatrzymać nie mogą? Z reszta jak to jest, że nagle w całej Polsce dzisiaj mega przeceny i przy kasie się dowiadujemy, ze nie możemy zapłacić karta podarunkową?
Mamy stanowisko sieci LPP w tej sprawie
Szanowny Panie,
W dniu 27.12.2016 r. we wszystkich salonach marek LPP uległ awarii system POS (Point of Sale), który umożliwia sprzedawcom realizację transakcji z użyciem kart podarunkowych oraz dokonywanie operacji zwrotów. Do awarii doszło ze względu na bardzo duże zainteresowanie klientów w okresie wyprzedażowym i rekordową liczbę transakcji. Natychmiast zostały podjęte działania mające na celu naprawienie systemu, który jeszcze tego samego dnia odzyskał sprawność. Wszystkich klientów bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności i zapewniamy, że wdrażamy rozwiązania, które zapobiegną tego typu zdarzeniom w przyszłości.
Z poważaniem
Marta Chlewicka
Rzecznik Prasowy LPP
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany