Zameczek godłem promocyjnym dla biznesu

Zaczęło się od koszyka raciborskich produktów a skończyło na pomyśle wykorzystania logotypu powiatu raciborskiego do promocji lokalnych produktów i producentów. Wyróżnieni mają dostać statuetki "Zameczek raciborski". Taki jest efekt wczorajszej dyskusji na komisji promocji i rozwoju gospodarczego Rady Powiatu.
Dyskusję zaczął przewodniczący Leonard Malcharczyk. Jego zdaniem, na etykietach produktów firm z powiatu raciborskiego mogłoby się znaleźć logo powiatu. Byłaby to promocja ziemi raciborskiej. Radny chce też koszyka raciborskiego, czyli zestawu produktów, które władze powiatu mogłyby zabierać ze sobą na wyjazdy zagraniczne. - Spokojnie, spokojnie. Nikt nam tego nie za darmo - stwierdził starosta. Zapełnianie koszyka chce zacząć od piwa, potem przejść do wędlin, czyli z producentami tej branży zacząć dyskusję o logo powiatu na etykietach produktów.
W trakcie dyskusji radni powzięli wątpliwości, czy firmy zechcą skorzystać z logotypu i czy chodzi tu głównie o promocję powiatu czy też produktów i producentów. Potem doszedł wątek wsparcia przez samorząd lokalnych wytwórców. Pomysłów pojawiało się sporo. Stanęło na tym, że do wakacji zarząd powiatu wypracuje założenia programu, który ma uwzględniać nie tylko kwestie używania logotypu powiatu, ale także spójnej polityki wzajemnej promocji - samorządu i firm. - Niezbędne będzie spotkanie z przedsiębiorcami. To, co nam się może wydawać dobre, w ich odczuciu może nie być dobrym pomysłem. Musimy ich wysłuchać i dopiero potem opracować propozycje - przekonywał starosta Adam Hajduk. - O to właśnie chodzi - mówi zadowolony przewodniczący Malcharczyk.
(waw)
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany