Profesjonalna obsługa na piątkę z plusem!

Bosch Service to największa na świecie sieć warsztatów oferująca kompleksowe usługi w zakresie serwisowania i naprawy pojazdów. To właśnie tutaj dba się nie tylko o jakość wykonanej usługi, lecz także o klienta. Jak udało nam się dowiedzieć raciborski serwis BOSCH SERVICE AUTO KOZA został wyróżniony za profesjonalną obsługę klienta potwierdzoną w audycie jakościowym, dlatego też postanowiliśmy porozmawiać z właścicielami serwisu na temat tego, jak wygląda u nich obsługa klienta.
Nasz Racibórz: Jak udało się Państwu zdobyć takie wyróżnienie?
Właściciele serwisu BOSCH SERVICE AUTO KOZA: Wykonywaliśmy po prostu swoją pracę. Mieliśmy audyt tajemniczego klienta. Prawdę mówiąc nie zorientowaliśmy się, że któryś z klientów może nas sprawdzać. Jak się okazało poziom obsługi klienta jest u nas na wysokim poziomie. Otrzymaliśmy statuetkę za profesjonalną obsługę klienta.
NR: Czym jest dla Państwa ta nagroda?
Auto Koza: Przede wszystkim jest to dla nas bardzo miłe zaskoczenie, tym bardziej, że nie zdawaliśmy sobie sprawy z kontroli. Otrzymane wyróżnienie odzwierciedla nasze podejście do klienta.
NR: Jak zatem u Państwa traktowany jest klient?
Auto Koza: Klient jest dla nas najważniejszy, dlatego każdą osobę, która przyjdzie do nas z problemem lub zapytaniem traktujemy indywidualnie. Wiemy jak ważny jest dobry przekaz informacji, to, by klient wiedział czego może się spodziewać, dlatego też zawsze służymy pomocą i rzetelną informacją. Klienta traktujemy jak partnera. Wiemy, że w sytuacji, gdy przychodzi on do serwisu, to chce nie tylko naprawy samochodu, ale przede wszystkim zależy mu na otrzymaniu jasnej i szczegółowej informacji na temat spraw technicznych i finansowych, a także terminowości wykonania zlecenia. Klient ma prawo być informowany o kolejnych etapach naprawy pojazdu, szczególnie jeśli wiążą się one z dodatkowymi kosztami. Z naszymi klientami jesteśmy w stałym kontakcie telefonicznym.
NR: Jakie usługi oferują Państwo swoim klientom?
Auto Koza: Nasz serwis zapewnia kompleksową obsługę pojazdów wszystkich marek, poza tym można u nas zakupić różnego typu akcesoria: akumulatory, wycieraczki, żarówki. W przypadku tych ostatnich wymienionych części montaż jest wliczony w cenę. W naszym serwisie stosujemy licencjonowane oprogramowanie, wykonujemy obsługę eksploatacyjną samochodów na gwarancji producentów, prowadzimy serwis układów hamulcowych, naprawiamy układy zapłonowe, zawieszenia, układy klimatyzacji, wymieniamy opony oraz oferujemy szereg innych usług związanych z obsługą samochodów.
NR: Jak długo trwa naprawa w BOSCH SERVICE AUTO KOZA?
Auto Koza: Naprawy wykonywane są szybko. Umawiamy klientów na godziny poranne po to, by klient po południu mógł odebrać swój samochód (chyba że technologia naprawy wymaga więcej czasu na przykład przy remoncie skrzyni biegów lub silnika). W naszym zakładzie mamy zasadę: nie przechowujemy samochodów, my je naprawiamy! Aby ułatwić klientom życie oferujemy usługę "od drzwi do drzwi". Po wcześniejszym umówieniu dojeżdżamy do klienta odbierając samochód i odstawiamy auto po naprawie w to samo miejsce.
BOSCH SERVICE AUTO KOZA
ul. Opawska 126, 47-400 Racibórz
Telefon: 32 417-70-53
Fax: 32 417-70-53
www.autokoza.bosch-service.pl
E-mail: autokoza@bosch-service.pl
Godziny otwarcia:
pon.-pt 8.00 - 17.00
sobota 8.00 - 14.00
Sisi
art. spons.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.