Potykacze reklamowe – czy to dobra forma reklamy?

Nazwa potykaczy reklamowych może być dla niektórych zaskoczeniem, ale nazywa ona znane wszystkim stojaki, na których znajdują się plakaty lub treści zapisane kredą. Można je spotkać w różnych miejscach, m.in. przed restauracjami, sklepami i bankami. Znajdują się właśnie bezpośrednio przed wejściem (ewentualnie w korytarzu budynku), aby zachęcić przechodniów do odwiedzenia konkretnego miejsca. Potykacze reklamowe sprawdzą się w miejscach, w których ruch pieszych jest dość duży. Reklama prezentowana jest w układzie pionowym, a jej format zależy od wymiarów stojaka.
Główną zaletą potykaczy reklamowych jest to, że działają natychmiastowo. Wystarczy chwytliwy slogan reklamowy czy wpadająca w oko grafika i łatwy sposób można zachęcić kogoś do skorzystania z oferty firmy – z zakupów czy z konkretnych usług.
Budowa potykaczy reklamowych
Potykacze tworzy zatrzaskowa tablica – jest ona dwustronna, dzięki czemu bez względu na to, skąd idzie pieszy, zobaczy on przedstawione na niej informacje. Wydrukowany plakat chroniony jest dzięki antyrefleksyjnej folii z filtrem UV. Takie rozwiązanie gwarantuje zachowanie estetycznego wyglądu druku reklamowego bez ryzyka wyblaknięcia. Dodatkowo plakat chroniony jest przed opadami i wilgocią. W przypadku potykaczy kredowych zamiast zatrzaskowej tablicy znajduje się tablica kredowa, na której codziennie można umieszczać nowe treści. Potykacze kredowe wyglądają bardzo elegancko, ponieważ stojaki wykonane są z drewna. Są one wtedy nieco cięższe niż wersje plastikowe czy aluminiowe, ale mimo to nie sprawiają trudności w przenoszeniu.
Potykacze reklamowe kupisz na: https://topexpo.pl/potykacze-reklamowe-c-2_12.html
Dobry potykacz reklamowy powinien mieć stabilną podstawę, która uchroni go przed przewróceniem. Kupując potykacz wykonany z materiałów o wysokiej jakości, wybiera się produkt na lata. Kolejne wydatki będą tylko związane z zakupem kredy lub opłaceniem wydruku plakatów.
Jakie treści umieszczać na potykaczach?
Na potykaczach reklamowych można umieszczać treści różnego typu, choć najlepiej sprawdzą się takie, które bezpośrednio odnoszą się do działalności firmy – np. jeśli potykacz znajduje się przed restauracją, warto zapisać na nim ofertę dnia albo proponowane danie. W miejscach, w których informacje reklamowe mogą często się zmieniać, lepiej zdecydować się na potykacz kredowy. Pozwoli to zaoszczędzić na kosztach druku, a przy tym codziennie można wymyślać inny sposób na zdobycie nowych klientów. To bardzo kreatywny sposób tworzenia reklamy. W firmach, które opierają się raczej na stałej ofercie (banki, salony fryzjerskie itp.), świetnie sprawdzą się potykacze, do których trzeba wcześniej zaprojektować grafikę i wydrukować plakat.
Bez względu na rodzaj potykacza czy branżę warto również pamiętać o umieszczeniu informacji dotyczącej firmy – czasem wystarczy nawet samo logo, ale ważne, aby klient mógł skojarzyć treść z nośnika reklamy z konkretną placówką.
Potykacz, czyli idealny sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy
Istnieją różne sposoby na zdobycie klientów, a potykacze reklamowe to właśnie jeden z nich. Będą znakomitym wyborem, jeśli firmę mija wielu przechodniów. Decyzja, czy wybrać potykacz kredowy, czy taki z tablicą zatrzaskową, powinna zależeć od charakteru działalności. Zapadające w pamięć hasło, żart lub charakterystyczna grafika zapewnią zainteresowanie wśród tłumu ludzi.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.