Finanse piłkarskiej Unii Racibórz czarno na białym
Urząd Miasta ujawnił na co piłkarska Unia Raciborza wydaje miejskie pieniądze. Stało się to na wniosek radnego Stanisława Borowika. Na zdjęciu stadion przy Srebrnej z uszkodzoną wiosną przez wiatr widownią. Jak się okazało, klub nie ubezpieczył obiektu. Straż wykluczyła jego użytkowanie. Umowa z miastem na dzierżawę kończy się w październiku.
- Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pana Prezydenta o wykazania wszystkich kosztów związanych z działalnością klubu piłkarskiego „Unia" Racibórz z godnie z otrzymaną dotacją
w 2018 r. Dotacja otrzymana w 2018 r. wynosiła 298.000 zł. Ta informacja jest dla mnie niezbędna do ustalenia niektórych faktów, o których dowiedziałem się od mieszkańców - napisał radny Borowik.
- W odpowiedzi na interpelację, informuję, że zgodnie z otrzymaną dotacją oraz złożonym sprawozdaniem z wykonania zadania publicznego na rok 2018, klub piłkarski KS Unia Racibórz przeznaczył otrzymane środki na:
1. Opłaty: startowe, turniejowe, licencyjne, zawodnicze, transferowe 17 000,00
2. Wynajem obiektów sportowych i rekreacyjnych 17 800,00
3. Delegacje sędziowskie 24 000,00
4. Transport na mecze, zawody, turnieje, obozy 38 280,00
5. Zakup sprzętu sportowego i akcesoria sportowe 27 832,00
6. Trofea i nagrody rzeczowe 2 500,00
7. Zakup wody i napojów 2 000,00
8. Zakup odżywek i witamin 2 000,00
9. Zakup wyposażenia apteczki 0,00
10. Ubezpieczenie 2 028,00
11. Badania lekarskie 0,00
12. Fizjoterapia i fizykoterapia 2 000,00
13. Trener I drużyny(seniorów) 25 000,00
14. Trener drużyn młodzieżowych-2osoby 6 000,00
15. Trener drużyn młodzieżowych-4 osób 5 000,00
16. Trener bramkarzy -1osoba 8 000,00
17. Koordynator grup młodzieżowych 0,00
18. Stypendia sportowe 55 000,00
RAZEM: 234 440,00
1.Bilety wstępów:na mecze,na baseny(aquaparki) itp. 0,00
2. Gospodarz boiska 18 000,00
3. Pracownik administracyjny 0,00
4. Opłata za wodę i ścieki 2 282,84
5. Opłata za energię elektryczną 1 300,00
6. Opłata za gaz 1 700,00
7. Paliwo do kosiarek 1 150,00
8. Opłaty za telefon i internet 1 630,00
9. Zakup materiałów i narzędzi oraz bieżące naprawy i konserwacje sprzętu i obiektu (malowanie/wymiana zadaszenia) 2 000,00
10.Zakup materiałów i usług służących utrzymaniu i modernizacji terenów zielonych na obiekcie 3 266,81
11.Porządkowi w trakcie zawodów 0,00
12.Kierownicy drużyn 0,00
13.Koordynator 0,00
14.Środki czystości i higieny, wywóz nieczystości 0,00
15.Obsługa księgowa i biuro rachunkowe 10 000,00
16.Zakwaterowanie i wyżywienie(catering,art. Spożywcze) 0,00
17.Obsługa administracyjna-4osób 0,00
18.Obsługa finansowa-1osoba 0,00
19.Reklama 11 280,00
20.Administrator strony internetowe 0,00
21.Zakup materiałów biurowych 0,00
22.Wyposażenie(umeblowanie)pomieszczeń klubowych 0,00
23.Dzierżawa obiektu 5 900,00
24.Budowa parkingu 0,00
25.Nasadzenia zastępcze i towarzyszące prace ziemne 0,00
26.Rekultywacja terenów zielonych 5 000,00
RAZEM: 63 509,65
Komentarze (0)
Dodaj komentarz