Pendrive z logo - jakie korzyści pozwoli uzyskać w reklamie firmy?

Pendrive to coś więcej niż tylko nośnik pamięci. Owszem, jego zastosowanie ogranicza się wyłącznie do fizycznego przenoszenia danych, ale można go wykorzystać również w innych celach. Zwłaszcza jeśli mają one wymiar marketingowy. Czy to oznacza, że pendrive jest upominkiem wyjątkowym, niepowtarzalnym i... Idealnym? W pewnym sensie, tak...
Pendrive to coś więcej niż tylko nośnik pamięci. Owszem, jego zastosowanie ogranicza się wyłącznie do fizycznego przenoszenia danych, ale można go wykorzystać również w innych celach. Zwłaszcza jeśli mają one wymiar marketingowy. Czy to oznacza, że pendrive jest upominkiem wyjątkowym, niepowtarzalnym i... idealnym? W pewnym sensie, tak...
Dlaczego akurat pendrive?
Niewielka pamięć przenośna to nie tylko praktyczny upominek niezbędny do szybkiego przenoszenia danych. Z marketingowego punktu widzenia jest to gadżet, który generuje mnóstwo kontaktów z wybraną marką. Oczywiście, aby tak się stało, musi mieć miejsce jeden warunek: musi być to pendrive z logo firmy, która zajmuje się jego dystrybucją. Na szczęście konstrukcja pamięci przenośnych jak najbardziej na to pozwala.
Tradycyjne nośniki danych posiadają bowiem dość długą obudowę, na powierzchni której można zmieścić nawet bardzo duże i wyraziste logo. Jak podobne gadżety wyglądają w życiu można zobaczyć na stronie Businessgifts
Korzyści w reklamie, czyli pendrive od strony marketingowej
Pendrive reklamowe to pełnoprawne i zarazem skuteczne narzędzie marketingowe. Oczywiście jego koszt nieco spłaszcza spektrum docelowej grupy odbiorców, ale mimo to wyróżnia się on bardzo wysoką stopą zwrotu poniesionych nakładów.
Dlaczego?
- Pendrive z nadrukiem to bardzo trwały i funkcjonalny sprzęt, który - dzięki odpowiedniej konstrukcji - będzie służył użytkownikowi przez wiele lat. Z punktu widzenia beneficjenta takiego podarunku, prezent ten świadczy o wyjątkowej wadze relacji, jaka łączy go z wybraną marką. Bądź co bądź - pendrive reklamowy to upominek nie dla wszystkich!
- Pendrive to - z korporacyjnego punktu widzenia - sprzęt o bardzo dużej popularności wśród pracowników. Nie jest to (zwykle) urządzenie przypisane do konkretnej lokalizacji. Czasem zdarza się, że trzeba je zabrać do domu, pracy, szkoły, kontrahenta... Oznacza to jeszcze większą liczbę kontaktów i to spoza środowiska, które "docelowo" było traktowane jako target upominku.
- Niewielki nośnik pamięci jest urządzeniem, które pozwala podkreślić relację na linii przedsiębiorca - klient lub przedsiębiorca - kontrahent. Może być on też swoistym "dodatkiem" do wyposażenia stanowisk słuchaczy w trakcie trwania eventów i wielu innych, ważnych spotkań biznesowych. Dziś sprawdza się on również jako... nośnik wartościowego oprogramowania, co jeszcze bardziej podwyższa wymiar upominku.
- Pendrive z logo to sposób na dowartościowanie konkretnych klientów, którzy - przez wzgląd na wymiar upominku - będą częściej wracać do wybranej marki. Obdarowanie takim prezentem buduje swoistą wdzięczność, poprzez którą klient lub kontrahent będzie chciał się odwdzięczyć. Poza tym pendrive to narzędzie, które nieodzownie kojarzone jest z profesjonalizmem. Ofiarowanie go komuś sprawia, że ten ktoś czuje się wyróżniony.
Podsumowanie
Pendrive z nadrukiem to bardzo ciekawa forma rozbudowy i utrwalenia kontaktów handlowych. I choć jest to upominek przeznaczony dla węższej grupy odbiorców, to - w przeciwieństwie do np. ulotek - jego skuteczność i trwałość są znacznie większe.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany