3 kroki do idealnego biura - dowiedz się jak wybrać najlepsze meble biurowe

Biuro to miejsce, w którym wielu z nas spędza niemal jedną trzecią swojego dnia. Dlatego warto zadbać o przyjemną aranżację tej przestrzeni. Marzysz o biurze idealnym? Dowiedz się jakie meble biurowe wybrać. Doradza ekspert z firmy NoNameOffice.
1. Wybierz odpowiednia przestrzeń
Urządzając biuro pierwszą rzeczą na jaką musimy zwrócić uwagę jest przestrzeń w jakiej chcemy je zorganizować. Pamiętajmy aby wziąć pod uwagę dogodną lokalizację. Niektóre firmy preferują duże biurowce, inne małe mieszkania adaptowane pod przestrzeń do pracy. Czasem jest to open space na obrzeżach miast, czasem samo centrum. Wszystko zależy od charakteru przedsiębiorstwa, liczby pracowników i indywidualnych preferencji. Lokalizacje umiejscowione bliżej centrum są zdecydowanie bardziej prestiżowe. Nie zawsze jednak praktyczne i wygodne. Wiele korporacji stawia na biurowe za miastem lub na jego granicach. Dojazd do takich miejsc jest łatwiejszy, okolica spokojniejsza i zazwyczaj nie ma problemów z parkingiem. Drugą kwestią jest sam budynek i pomieszczenia jakimi będziemy dysponować. w większości przypadków im większe tym lepsze. Oczywiście nie polecamy wynajmować całego open space dla jednej czy dwóch osób, ale planujmy przestrzeń tak aby każdy pracownik miał swobodne miejsce do pracy. W biurze powinno znaleźć się też miejsce na kuchnię i jadalnię bądź stołówke, szafa do przechowywania prywatnych rzeczy oraz okryć wierzchnich i co najmniej jedna toaleta. W zależności od charakteru prowadzonej działalności warto również zorganizować w biurze osobny pokój do spotkań, chill room, bądź archiwum na ważne dokumenty.
2. Postaw na profesjonalne meble biurowe
Wiele osób urządzając biuro zastanawia się nad tym jakie meble biurowe są przydatne w takiej przestrzeni. Otóż obowiązkowo w każdym biurze muszą się znaleźć biurka i krzesła biurowe. Bez nich nie stworzymy wygodnego i kompletnego miejsca pracy. Kolejnym ważnym elementem jest przechowywanie, szafki, regały czy wspomniane już wcześniej szafy to kolejny punkt obowiązkowy. Im więcej miejsca do zagospodarowania, tym łatwiej nam będzie utrzymać porządek w biurze. Wszelkiego rodzaju dodatki takie jak pudełka, segregatory czy dodatkowe szufladki tylko nam w tym pomogą. W przypadku dużych biur z dodatkowymi pomieszczeniami, warto zainwestować w wygodną sofę, fotele dla gości,a nawet stolik kawowy. nie zapominajmy jednak o tym , że biuro to przede wszystkim miejsce pracy i meble, które się w nim znajdują muszą być odpowiedniej jakości. Zawsze doradzamy aby wybierać je w profesjonalnych sklepach z meblami biurowymi lub salonach ekspozycyjnych. Unikajmy zakupów w marketach czy sklepach online. Niestety większość dostępnych w takich miejscach mebli, zupełnie nie nadaje się do profesjonalnego użytku.
3. Nie zapomnij o dobrej atmosferze
Ostatni krok, powinien być właściwie pierwszym. Biuro to idealne, to biuro w którym panuje miła i przyjazna atmosfera. Zadbajmy o dobre samopoczucie pracowników, integrację i chwilę relaksu w trakcie stresującego dnia. Dodatkowo zawsze warto wziąć pod uwagę pakiet benefitów, bony lub premie, które będą motywacją i nagroda za cięzką pracę. Dziś mamy tak zwany rynek pracownika, dlatego każdy pracodawca powinien dbać o swoich specjalistów.
Artykuł powstał we współpracy z firmą http://nonameoffice.pl/
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.