Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności28 września 201012:42

Pracę starostwa większość oceniła na 5

Pracę starostwa większość oceniła na 5 - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Racibórz:

Ponad 90% ankietowanych ocenia poziom usług świadczonych w raciborskim starostwie na 5 lub 4 (w skali punktowej od 5 do 1). – To bardzo dobry wynik – przyznaje dr Teresa Jemczura, koordynatorka badań. Niektórym raciborzanom marzy się jesze winda czy wydłużenie godzin pracy urzędników.

Od 21 czerwca do 7 lipca bieżącego roku studenci I roku socjologii raciborskiej PWSZ w ramach praktyk przeprowadzali badania, których celem było określenie poziomu satysfakcji klientów z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu.  – Przepytano 911 osób. 23 ankiety nie zostały uwzględnione w analizie, gdyż osoby te uczesniczyły już w badaniu. Ostatecznie analizie i interpretacji poddanych zostało 888 kwestionariuszy ankiet – relacjonuje dr Teresa Jemczura, dyrektor Instytutu Studiów Społecznych PWSZ w Raciborzu.
 
Badanie sondażowe przeprowadzone zostało w ramach współpracy uczelni ze środowiskiem lokalnym po raz drugi. – W zeszłym roku również diagnozowaliśmy poziom satysfakcji petentów Starostwa Powiatowego w Raciborzu. W tym roku wykorzystaliśmy to samo narzędzie badawcze , by wyniki były porównywalne z zeszłorocznymi – tłumaczy wykładowca PWSZ. – Ogólnie klienci starostwa są zadowoleni z jakości świadczonych  usług. Poziom zadowolenia nawet wzrósł, porównując dane z roku ubiegłego. 562 osoby oceniły pracę Urzędu na 5 punktów , a 240 na 4 punkty – kontynuuje. – Wysoko ocenione zostały przede wszystkim kompetencje urzędników, ich uprzejmość, życzliwość i kultura osobista – dodaje.
 
W kwestionariuszu ankiety nie zabrakło również pytania dotyczącego sugestii: “co klienci chcieliby zmienić, by usprawnić pracę urzędu”. – Najczęściej wymieniano takie uwagi jak: instalacja windy, wydłużenie godzin pracy urzędu, wprowadzenie sygnalizacji świetlnej wskazującej dostęp do stanowisk, zwiększenie liczby urzędników, by skrócić czas oczekiwania na załatwienie sprawy, umożliwienie dokonywania opłat kartą płatniczą lub kredytową, ogólnie dostępny bufet, kasy na każdym piętrze i zwiększenie ilości miejsc parkingowych – wylicza dr Teresa Jemczura, która zajęła się opracowaniem wyników badań ankietowych. Warte podkreślenia jest to, że aż 60% ankietowanych nie napotkało na żadne utrudnienia w swoich kontaktach z urzędem.

JaGA

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 01.08.2025
1 sierpnia 202518:54

Nasz Racibórz 01.08.2025

Nasz Racibórz 25.07.2025
25 lipca 202509:25

Nasz Racibórz 25.07.2025

Nasz Racibórz 13.07.2025
18 lipca 202510:12

Nasz Racibórz 13.07.2025

Nasz Racibórz 11.07.2025
10 lipca 202521:57

Nasz Racibórz 11.07.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.