Daj nam znać jeżeli uważasz że komentarz powinien zostać usuniętyTreść zgłaszanego komentarza:może kosztem 2 okien mniej na zmianę na linię, warto poprawić jakość i zejść z ilością reklamacji? ("bo to musi jechać", a robota dziwnym trafem robiona na tydzień do przodu). Surowiej podejść do reklamacji. Sprawdzać która linia wali najwięcej bubli i pojechać po premii odpowiedzialnym za to, a już ludzie sami zaczną pilnować, by wszystko było lepszej jakości. Po prostu trzeba zacząć wymagać jakości i egzekwować to. Nie dziwne, że koszty rosną, jak wysyła się bubel, biuro traci czas na reklamacje i kolejne maile, a później trzeba gonić serwis, albo i kolejny produkt do klienta. To kosztuje. Część klientów może i bezpowrotnie stracono. Trzeba szukać nowych. Sprawdzać gdzie na handlówce są sensowne wyniki, a gdzie totalnie ich brak i może przewietrzyć niektóre gabinety. Rynek jest trudny, ale pracownicy muszą szukać nowych opcji. Ludzie muszą mieć świadomość, że na swoją wypłatę trzeba zarobić pracą. Pora niektórym sPozostało (250) znaków do wykorzystaniaWyślijAby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij: jabłko