Reklama

Zgłoś do moderacji

Daj nam znać jeżeli uważasz że komentarz powinien zostać usunięty
Treść zgłaszanego komentarza:

może kosztem 2 okien mniej na zmianę na linię, warto poprawić jakość i zejść z ilością reklamacji? ("bo to musi jechać", a robota dziwnym trafem robiona na tydzień do przodu). Surowiej podejść do reklamacji. Sprawdzać która linia wali najwięcej bubli i pojechać po premii odpowiedzialnym za to, a już ludzie sami zaczną pilnować, by wszystko było lepszej jakości. Po prostu trzeba zacząć wymagać jakości i egzekwować to. Nie dziwne, że koszty rosną, jak wysyła się bubel, biuro traci czas na reklamacje i kolejne maile, a później trzeba gonić serwis, albo i kolejny produkt do klienta. To kosztuje. Część klientów może i bezpowrotnie stracono. Trzeba szukać nowych. Sprawdzać gdzie na handlówce są sensowne wyniki, a gdzie totalnie ich brak i może przewietrzyć niektóre gabinety. Rynek jest trudny, ale pracownicy muszą szukać nowych opcji. Ludzie muszą mieć świadomość, że na swoją wypłatę trzeba zarobić pracą. Pora niektórym s

Pozostało (250) znaków do wykorzystania
Aby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij: jabłko
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 11.07.2025
10 lipca 202521:57

Nasz Racibórz 11.07.2025

Nasz Racibórz 04.07.2025
4 lipca 202508:58

Nasz Racibórz 04.07.2025

Nasz Racibórz 27.06.2025
27 czerwca 202519:05

Nasz Racibórz 27.06.2025

Nasz Racibórz 20.06.2025
19 czerwca 202522:36

Nasz Racibórz 20.06.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.