Netto Polska ma nowego dyrektora. Pochodzi z Raciborza

Pochodzący z Raciborza Janusz Stroka 3 stycznia objął stanowisko dyrektora generalnego sieci handlowej Netto Polska. Głównym jego zadaniem będzie przyspieszenie wzrostu i dalszy rozwój sieci handlowej Netto w Polsce.
– Nasze plany dotyczące Netto Polska są bardzo ambitne i dlatego tak ważne było znalezienie doświadczonej i uzdolnionej osoby jaką jest Janusz – mówi Michael Loeve, dyrektor generalny Netto International. – Nowy dyrektor Netto Polska zajmował kluczowe stanowiska w dużych sieciach handlowych i jestem pewien, że wniesie bogatą wiedzę i doświadczenie. Janusz, jako Polak, doskonale rozumie polską kulturę i rynek, co ma dla nas ogromne znaczenie.
Ostatnio Janusz Stroka pełnił funkcję dyrektora pionu nowych formatów w Grupie REWE. Ma także doświadczenie i wiedzę, zdobyte podczas dwóch dekad pracy na wiodących stanowiskach w sprzedaży detalicznej w kilku krajach, m.in. w Polsce, Rosji i na Ukrainie. – Naszą ambicją jest zwiększenie tempa otwierania sklepów, a od Netto Polska oczekujemy otwierania 40 nowych sklepów rocznie już od 2020 roku – dodaje Michael Loeve.
– Nie mogę doczekać się bycia częścią zespołu Dansk Supermarked Group i Netto – mówi nowy dyrektor. – Strategia dla Netto Polska jest bardzo ambitna i bardzo ekscytująca. Naszym celem jest zarówno inwestowanie w istniejące sklepy, jak i rozwój poprzez otwarcia nowych placówek.
Sieć handlowa Netto Polska ma ok. 370 sklepów w Polsce, w tym w Raciborzu, i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany