Ogólnopolska kampania Zachowaj Trzeźwy Umysł

Gmina Racibórz po raz kolejny, dzięki zaangażowaniu pracowników i uczniów raciborskich szkół podstawowych i gimnazjów, czynnie uczestniczyła w ogólnopolskiej kampanii profilaktycznej „Zachowaj Trzeźwy Umysł 2014”. Zachowaj Trzeźwy Umysł jest najbardziej rozpoznawalną kampanią profilaktyczno-edukacyjną realizowaną przez szkoły w całej Polsce.
- Kolorowe, nietuzinkowe materiały o charakterze prozdrowotnym, możliwość współzawodnictwa w konkursach, atrakcyjne autorskie nagrody oraz tysiące Państwa pomysłów na imprezy towarzyszące - to niezaprzeczalne atuty naszego wspólnego przedsięwzięcia – informuje na stronie internetowej kampanii jej koordynator Piotr Adamski.
Dziś (21.102014 r.) w raciborskim Urzędzie Miasta odbyło się podsumowanie konkursu. Laureaci otrzymali nagrody, które wręczały Ludmiła Nowacka – zastępca prezydenta Raciborza oraz Iwona Trzeciakowska, naczelnik Wydziału Społecznego w Urzędzie Miasta.
- Składamy serdeczne podziękowania laureatom a także pedagogom, którzy inicjują udział swoich wychowanków w kampanii. Wyrażamy ogromne zadowolenie, że taka kampania profilaktyczna jest organizowana w Polsce, bo nie tylko edukuje poprzez materiały informacyjno – edukacyjne, ale również nagradza zaangażowanie i własną inicjatywę uczniów – podkreślała Ludmiła Nowacka.
W ramach tegorocznej ogólnopolskiej kampanii odbyło się w sumie pięć konkursów indywidualnych, z czego dwa były przygotowane dla uczniów szkół podstawowych i trzy dla gimnazjalistów.
Wśród tegorocznych laureatów znalazło się grono uczniów naszych raciborskich szkół: Adrian Nowakowski ze Szkoły Podstawowej nr 13 w Raciborzu, Małgorzata Fiołka ze Szkoły Podstawowej nr 18 w Raciborzu, Julia Jania ze Szkoły Podstawowej nr 13 w Raciborzu, Mikołaj Płaczek ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Raciborzu, Judyta Kotara z Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu, Michał Rycka ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Raciborzu oraz Katarzyna Ligocka z Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi przy ZSO nr 1 w Raciborzu.
Nagrody rzeczowe zostały ufundowane przez organizatorów kampanii Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych z Poznania.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany