Eko-Okna mocne w mediach społecznościowych

Analitycy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych sprawdzili który producent okien jest najpopularniejszy na Facebooku. Kto ma najwięcej polubień, komentarzy i udostępnień, a kto najszybciej się rozwija? - donosi forumbranzowe.com.
Na pierwszym miejscu czerwcowego rankingu producentów okien na Facebooku znalazł się fanpage marki Eko-Okna. Strona, z wynikiem 3,3 tys. interakcji, wyprzedziła drugi w zestawieniu OKNOPLAST Polska (2,1 tys.) i profil DRUTEX S.A z wynikiem 1 tys. interakcji.
Analitycy IBIMS wnioskują, że strategia komunikacyjna marki Eko-Okna S.A. przyniosła efekty. Oprócz tego, że fanpage miał najwięcej interakcji, to osiągnął również największą liczbą polubień postów (2,4 tys.), największą liczbą komentarzy (118) oraz największą liczbą udostępnień swoich publikacji (351). Firma ta była też w badanym okresie najbardziej aktywną na Facebooku spośród producentów stolarki – opublikowała 30 postów w ciągu 30 dni.
Całość czytaj: Ranking najpopularniejszych producentów okien w mediach społecznościowych








![Nieważne co masz, ważne czym się dzielisz. W Urban Lab wręczono medale zasłużonym krwiodawcom [FOTO i WIDEO] Nieważne co masz, ważne czym się dzielisz. W Urban Lab wręczono medale zasłużonym krwiodawcom [FOTO i WIDEO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1763990146krew-.jpg)


![Pożar na Słowackiego, alarm z czujki na Mickiewicza [RAPORT 998] Pożar na Słowackiego, alarm z czujki na Mickiewicza [RAPORT 998] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1749375209499219631-1011344671183860-2834836459692046695-n-.jpg)















![Nadchodzi Boże Narodzenie. Bogaty kalendarz przedświątecznych wydarzeń w powiecie raciborskim [ZAPOWIEDZI] Nadchodzi Boże Narodzenie. Bogaty kalendarz przedświątecznych wydarzeń w powiecie raciborskim [ZAPOWIEDZI] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1764103730zrzut-ekranu-2025-11-25-o-21-48-20-.png)























Komentarze (0)
Dodaj komentarz