Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności18 lutego 201316:04

PK ma dwa różne rozkłady jazdy. Pasażer informuje, a firma milczy

PK ma dwa różne rozkłady jazdy. Pasażer informuje, a firma milczy - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Racibórz:

- Na moją sugestię, aby dyżurny gdzieś zgłosił błędy w rozkładzie jazdy otrzymałem odpowiedź, że on nie jest od tego, mam sobie zadzwonić do kierownika. Moja frustracja wynikała między innymi z tego, że już niejednokrotnie informowałem telefonicznie o rozbieżnościach między rozkładami internetowym i tradycyjnym, jednak jak widać, żadnego odzewu ze strony PK nie widać - pisze nasz Czytelnik. Na zdjęciu na pierwszym planie prezes PK, Krzysztof Kowalewski.

List do redakcji. Na początku nadmienię, że wysłałem podobnego maila w dniu 05.02.2013r. na adres PK Racibórz ([email protected])– adres podany na stronie internetowej przedsiębiorstwa, jednak do dnia dzisiejszego nie doczekałem się odpowiedzi. Nadmieniam, że zgodnie z KPA korespondencja drogą elektroniczną jest również dopuszczalna. Oczywiście pomyłki i niejasności w rozkładzie jazdy autobusów jak były, tak są.

Otóż w dniu 05.02.2013r. chciałem udać się autobusem z przystanku Kościuszki Despol w kierunku dzielnicy Ostróg. Zgodnie z rozkładem jazdy zamieszczonym w Internecie, autobus linii nr 6 powinien odjechać o godz. 17:26. Idąc na przystanek zostałem minięty przez ten autobus. Po dojściu do przystanku okazało się, że godzina odjazdu z przystanku to 17:22, więc autobus odjechał punktualnie. Skorzystałem więc z numeru telefonu do dyżurnego umieszczonego na przystanku (po coś w końcu ten numer tam jest) i nieco sfrustrowany poinformowałem go o zaistniałej sytuacji i o konieczności (kolejnej) zmiany w rozkładzie jazdy.

Niestety, na moją sugestię, aby dyżurny gdzieś zgłosił błędy w rozkładzie jazdy otrzymałem odpowiedź, że on nie jest od tego, mam sobie zadzwonić do kierownika. Moja frustracja wynikała między innymi z tego, że już niejednokrotnie informowałem telefonicznie o rozbieżnościach między rozkładami internetowym i tradycyjnym, jednak jak widać, żadnego odzewu ze strony PK nie widać.

Nadto, biorąc pod uwagę rzekomą jakość obsługi klienta (rozmowy są nagrywane w celu poprawy jakości) poprosiłem pracownika o podanie swojego imienia i nazwiska w celu sprawdzenia, czy osoba poinformowana o problemie zawiadomi osoby odpowiedzialne, niestety bezpodstawnie osoba ta odmówiła mi podania swojego imienia i nazwiska.

Pragnę od siebie dodać, ze autobusy jadące od "Świńskiego Rynku" w kierunku Ostroga, zarówno ulicą Kościuszki, jak i Opawską, niejednokrotnie jadą "stadami" - 3 autobusy w odstępie 10 minut, potem godzina, albo 1,5 h przerwy. Nadto zauważyłem kolejny błąd – autobus linii 14 z przystanku OPAWSKA – ELEKTRO wg rozkładu internetowego odjeżdża w kierunku ul. Starowiejskiej o godzinie 14:13, wg rozkładu na przystanku autobus taki nie jedzie.

Poza tym przekonałem się, dlaczego autobusy niektórych linii już na 3 przystanku mają 5 – 10 minut opóźnienia?? Odpowiedź jest prosta – bilety. Dlaczego nie można – jak za dawnych czasów – wprowadzić sprzedaży biletów w kioskach?? Jeżeli 10 pasażerów chce kupić bilet u kierowcy, do tego każdy płaci banknotem 50 zł, to na dzień dobry jest 10 minut poślizgu. Należałoby wprowadzić zasady, jak w KZK GOP – bilet w kiosku, albo w biletomacie, a sprzedaż u kierowcy – tak, ale za dodatkową 60 groszową opłatą. Oczywiście kwota MUSI BYĆ odliczona, inaczej kierowca nie sprzeda biletu.

W związku z powyższym proszę o odpowiedź na pytania:
- Czy i w jaki sposób spółka zamierza wprowadzić (wreszcie) porządek w rozkładach jazdy?
- Czy spółka zamierza rozwiązać problem ze sprzedażą biletów u kierowy?
- W końcu dlaczego pracownik spółki miejskiej odmówił podania swojego imienia i nazwiska (pytałem o imię oraz nazwisko, nic więcej)?

Czytelnik (dane do wiadomości redakcji)

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:
Zobacz film z RTK

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 04.07.2025
4 lipca 202508:58

Nasz Racibórz 04.07.2025

Nasz Racibórz 27.06.2025
27 czerwca 202519:05

Nasz Racibórz 27.06.2025

Nasz Racibórz 20.06.2025
19 czerwca 202522:36

Nasz Racibórz 20.06.2025

Nasz Racibórz 13.06.2025
13 czerwca 202509:38

Nasz Racibórz 13.06.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.