Wywieś flagę na 1 marca - radna pyta o koszt kampanii ulotkowej

- Jaki był koszt "kampanii ulotkowej z 1 marca"? Jaki był nakład druku ulotek, plakatów, bilbordów? - to pytanie zadała prezydentowi radna Justyna Henek-Wypior. 1 marca to Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych.
Dariusz Polowy to inicjator raciborskich obchodów Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych, z rekonstrukcjami historycznymi i czołgiem T-34 na placu Długosza w 2015 roku włącznie.
- Mieszkańcy sobie zwyczajnie nie życzą przedawnionych życzeń świątecznych i temu podobnych akcji przesyłanych przez raciborskie Wodociągi wraz z rachunkami za wodę. Tym razem kolejna akcja "Wywieś flagę na 1 marca" - roznoszona przez listonoszy Poczty Polskiej. Co miesiąc wymyśla się nowy temat pod wydruk materiałów reklamowych, a wszystko to za pieniądze podatników. Czyją drukarnię dotujemy? Na ostatnich komisjach wyraźnie wybrzmiał problem 366 mieszkań miejskich bez dostępu do łazienek i godnych warunków sanitarnych. Jest w co inwestować Panie Prezydencie - napisała radna Henek-Wypior.
- W odpowiedzi na interpelację otrzymaną 28 lutego w sprawie kosztów związanych z akcją „Wywieś flagę 1 marca” w ramach Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych informuję:
- koszt wydruku ulotek w nakładzie 30 000 szt. oraz plakatów w ilości 50 szt. wyniósł 2446,64 zł,
- koszt wydruku oraz wyklejenia bilbordów - 1 734,30 zł,
- koszt dystrybucji druków bezadresowych - 4 160,00 zł. Podane kwoty są kwotami brutto - odpowiedział Dariusz Polowy.
Nazwy firmy (firm), które wykonały usługę nie podano.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz