Billboardy ze słowami Jana Pawła II w całej Polsce. Czy stoi za tym fundacja z Kornic?

Od kilku tygodni na ulicach polskich miast można zobaczyć biało czarne reklamy ze słowami Jana Pawła II. Na części citylightów i billboardów widnieją słowa: „odnowi oblicze Tej Ziemi! JPII” i „niech zstąpi Duch Twój JPII”. Wirtualnemedia.pl ustaliły, że stoi za nimi fundacja z Kornic pod Raciborzem.
W większości przypadków reklamy umieszczone są na nośnikach należących do firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Zapytaliśmy jej przedstawicieli, kto stoi za tą teaserową kampanią. Odmówiono nam jednak odpowiedzi tłumacząc, że to tajemnica handlowa i ze względu na szacunek do klienta CCP nie może udzielić nam takich informacji.
Udało nam się jednak ustalić, że autorem kampanii jest Fundacja „Nasze dzieci” z Kornic koło Raciborza na Śląsku. Ta sama, która na przełomie 2020 i 2021 roku wywołała wielkie poruszenie kampanią pro-life z płodem w łonie matki. Wówczas kampanię też poprzedziły teasery – początkowo na plakatach widniało jedynie zdjęcie dziecka w łonie matki. Dopiero potem dodano hasła i wyjaśnienie o co chodzi. Billboardy z tą grafiką zalały niemal całą Polskę. Oszacowano wówczas, że na działania te Fundacja przeznaczyła min. 5,5 mln zł i sfinansowała ją ze środków własnych. Wysłaliśmy do Fundacji pytania dotyczące właściwej części kampanii, jej celu i kosztów - jednak do momentu powstania tego materiału nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Czytaj: Billboardy ze słowami Jana Pawła II. Kto za tym stoi?
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany