Oszacowano koszty kampanii antyaborcyjnej

Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" z Kornic pod Raciborzem mogła wydać nawet 5.5 mln złotych na kampanię billboardową, na której pojawiły się grafiki z płodami i napisy "kochajcie się mamo i tato" - wyliczył dom mediowy Media People na podstawie danych Kantar Media. Wyliczenia powstały z inicjatywy aktywistek Martyny Kaczmarek i Pauliny Zagórskiej - podaje portal branżowy wirtualnemedia.pl
- Pierwsze billboardy fundacji "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" zaczęły pojawiać się jesienią 2020 roku, po ogłoszeniu wyroku Trybunału Konstytucyjnego w legalności zabiegu przerywania ciąży z przesłanki embriopatologicznej - piszą wirtualnemedia.pl. Całość [tutaj]

![Racibórz w 2026 roku spodziewa się ponad 22 mln zł ze sprzedaży mienia gminnego [LISTA OFERT] Racibórz w 2026 roku spodziewa się ponad 22 mln zł ze sprzedaży mienia gminnego [LISTA OFERT] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1718734316-dsc1592-easy-resize-com-.jpg)





![Rodzice przeciwni łączeniu dwóch przedszkoli z SP 18 [LIST DO REDAKCJI] Rodzice przeciwni łączeniu dwóch przedszkoli z SP 18 [LIST DO REDAKCJI] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1752733214473090246-9220030134685296-7074520657951529944-n-.jpg)

















![Lider z Mszany lepszy od Unii. Raciborzanie cieniem siebie [FOTO] Lider z Mszany lepszy od Unii. Raciborzanie cieniem siebie [FOTO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1763764178gre02039-.jpg)

























Komentarze (0)
Dodaj komentarz