Czas na inwestycje. Ile kosztowała dotąd promocja pomysłów prezydenta?
Billboardy, artykuły w mediach oraz plakaty - uwadze raciborzan nie mogła ujść kampania urzędu dotycząca tegorocznych inwestycji.
Mieszkańcy dowiedzieli się z niej, że prezydent Dariusz Polowy chce przekonać radnych do budowy lodowiska, żłobka i modernizacji stadionu Unii Racibórz przy ul. Srebrnej. Zaplanowano kolejne odsłony kampanii i prezentację kolejnych propozycji. Opozycyjna radna Anna Szukalska (Klub Radnych Niezależnych Michała Fity) zapytała o koszty, jakie w związku z tym poniósł ratusz.
- Kampania jest prowadzona w celu możliwie jak najlepszego, wielokanałowego poinformowania mieszkańców Raciborza o planowanych oraz realizowanych przez Miasto zadaniach inwestycyjnych w 2021 roku.
Wyszczególnienie kosztów:
Plakaty: 2 332,54 zł
Projekty graficzne: 3 200,00 zł
Kampania w radiu: 2 952,00 zł
Kampania w internecie: 9 382,44 zł
Kampania w prasie: 793,50 zł
Billboardy: 3 173,40 zł - odpowiedział urząd.
Razem daje to kwotę 21 833,88 zł.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz