Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności24 grudnia 202011:04

Koleje Śląskie jeszcze bardziej przyjazne pasażerom

Koleje Śląskie jeszcze bardziej przyjazne pasażerom - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Region:

W październiku 2020 r. regionalny przewoźnik Koleje Śląskie powołał do życia Dział Rzecznika Pasażera, nad którym nadzór objął Rzecznik Pasażera Jakub Wosik. 

W strukturach Działu znalazły się Infolinia oraz Biuro Obsługi Klienta. Działalność Rzecznika ma na celu poprawę jakości obsługi oraz zacieśnienie kontaktu pasażerów ze spółką Koleje Śląskie. Jednym z wielu działań podejmowanych przez Rzecznika Pasażera, jest wprowadzenie zmian w kontaktowaniu się ze spółką, które wejdą w życie 21 grudnia 2020 r. Biorąc pod uwagę zgłaszane przez pasażerów sugestie, postanowiono rozszerzyć godziny pracy Biura Obsługi Klienta. Ponadto wprowadzone zostało jedno wspólne menu głosowe dla Infolinii oraz BOK Kolei Śląskich, by ułatwić wybór połączenia i skrócić czas oczekiwania na kontakt.

Praca Biura Obsługi Klienta polegająca na:
• informowaniu podróżnych o obowiązującej taryfie,
• przyjmowaniu zgłoszeń przejazdów grupowych,
• informowaniu podróżnych o ofercie (rozkład jazdy, honorowanie biletów, nowe połączenia)
• przyjmowaniu wniosków o zaświadczenia,

jest dostępna całodobowo, przez siedem dni w tygodniu a nie jak to miało miejsce wcześniej, w godzinach 7.00-15.00 w dni robocze.

Celem utrzymania jak najwyższej jakości obsługi, od października 2020 r. zarówno BOK jak i Infolinia Kolei Śląskich zostały wcielone w struktury nowoutworzonego Działu Rzecznika Pasażera, co w efekcie przekłada się na szybsze rozwiązywanie wszelkich problemów z którymi pasażerowie zgłaszają się do nowego call centrum.

Nad Działem Rzecznika Pasażera nadzór sprawuje Rzecznik Pasażera, osoba która reprezentuje interesy pasażerów w spółce. Na stanowisko Rzecznika został powołany Jakub Wosik posiadający doświadczenie w transporcie pasażerskim kolejowym, lecz także autobusowym.

„Działania podjęte przez naszą firmę mają na celu jeszcze bardziej usprawnić kontakt z naszymi pasażerami. Cieszymy się, że wciąż są z nami, pomimo tego trudnego czasu. Rzecznik Pasażera jest zawsze do dyspozycji naszych podróżnych. Wierzę, że dzięki wprowadzonym zmianom, jeszcze bardziej ulepszymy sposób komunikacji na linii pasażer – spółka.” – skomentował Prezes Zarządu Kolei Śląskich Aleksander Drzewiecki.

„W świadczeniu naszych usług najważniejszy jest dla mnie pasażer. Dzięki rozszerzeniu godzin pracy Biura nasi pasażerowie będą mieli pełen dostęp do BOK, całodobowo, 7 dni w tygodniu. Pozwoli to jeszcze bardziej ulepszyć sposób komunikacji z pasażerami oraz usprawni proces doskonalenia świadczonych przez nas usług. Stale wsłuchujemy się w potrzeby naszych pasażerów, bo Jeździmy Dla Was” – dodaje Rzecznik Pasażera Jakub Wosik.

Autor: KŚ, [email protected]

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Autor: Gość (Aby podpisać komentarz swoim nickiem musisz się zalogować)
Portal naszraciborz.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom,
niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.
Pozostało (1000) znaków do wykorzystania
Aby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij: pizzę
Reklama
Reklama

Najczęściej czytane artykuły

Reklama
Aktualności4 września 202520:05

Plac Długosza jak złomowisko samochodów? W planach parking podziemny

Plac Długosza jak złomowisko samochodów? W planach parking podziemny - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Przyszłość placu Długosza w Raciborzu ponownie znalazła się w centrum dyskusji. Podczas sesji radna Julia Parzonka zwróciła uwagę na problem miejsc postojowych. Pytała, co stanie się z obecnym parkingiem i czy władze miasta przewidziały alternatywne rozwiązania dla kierowców.

red.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktualności4 września 202519:44

Fontanny, ławki i hulajnogi. Ratusz chce zmieniać śródmieście, radny zadaje pytania

Fontanny, ławki i hulajnogi. Ratusz chce zmieniać śródmieście, radny zadaje pytania - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Dyskusja o przyszłości centralnych przestrzeni Raciborza nabiera tempa. Prezydent miasta Jacek Wojciechowicz zapowiedział, że plac Długosza ma zostać zabudowany, nawiązując do wyglądu sprzed 1945 roku, natomiast rynek zostanie wzbogacony o drzewa. Podczas ostatniego spotkania uwagę zwrócił radny Piotr Klima, który poruszył praktyczne kwestie związane z funkcjonowaniem śródmieścia: fontann z wodą pitną, lokalizacją ławek oraz ruchem hulajnóg.

red.
Reklama
Reklama
Aktualności4 września 202520:51

Kontrowersje wokół podświetlania drzew w parku Roth. Ekologia kontra estetyka

Kontrowersje wokół podświetlania drzew w parku Roth. Ekologia kontra estetyka - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Na sesji Rady Miasta Raciborza wywiązała się dyskusja dotycząca iluminacji drzew w parku im. Miasta Roth. Temat podniósł radny Roman Wałach, który zwrócił uwagę, że choć wizualizacje podświetlonych drzew wyglądają atrakcyjnie, to jednak pojawiają się zastrzeżenia natury ekologicznej.

red., fot. UM Racibórz
Reklama
Sport5 września 202507:00

Weekendowy Niezbędnik Kibica

Weekendowy Niezbędnik Kibica - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
(greh)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 05.09.2025
5 września 202507:46

Nasz Racibórz 05.09.2025

Nasz Racibórz 29.08.2025
28 sierpnia 202523:30

Nasz Racibórz 29.08.2025

Nasz Racibórz 22.08.2025
21 sierpnia 202521:10

Nasz Racibórz 22.08.2025

Nasz Racibórz 15.08.2025
13 sierpnia 202522:19

Nasz Racibórz 15.08.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.