Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności24 grudnia 202011:04

Koleje Śląskie jeszcze bardziej przyjazne pasażerom

Koleje Śląskie jeszcze bardziej przyjazne pasażerom - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Region:

W październiku 2020 r. regionalny przewoźnik Koleje Śląskie powołał do życia Dział Rzecznika Pasażera, nad którym nadzór objął Rzecznik Pasażera Jakub Wosik. 

W strukturach Działu znalazły się Infolinia oraz Biuro Obsługi Klienta. Działalność Rzecznika ma na celu poprawę jakości obsługi oraz zacieśnienie kontaktu pasażerów ze spółką Koleje Śląskie. Jednym z wielu działań podejmowanych przez Rzecznika Pasażera, jest wprowadzenie zmian w kontaktowaniu się ze spółką, które wejdą w życie 21 grudnia 2020 r. Biorąc pod uwagę zgłaszane przez pasażerów sugestie, postanowiono rozszerzyć godziny pracy Biura Obsługi Klienta. Ponadto wprowadzone zostało jedno wspólne menu głosowe dla Infolinii oraz BOK Kolei Śląskich, by ułatwić wybór połączenia i skrócić czas oczekiwania na kontakt.

Praca Biura Obsługi Klienta polegająca na:
• informowaniu podróżnych o obowiązującej taryfie,
• przyjmowaniu zgłoszeń przejazdów grupowych,
• informowaniu podróżnych o ofercie (rozkład jazdy, honorowanie biletów, nowe połączenia)
• przyjmowaniu wniosków o zaświadczenia,

jest dostępna całodobowo, przez siedem dni w tygodniu a nie jak to miało miejsce wcześniej, w godzinach 7.00-15.00 w dni robocze.

Celem utrzymania jak najwyższej jakości obsługi, od października 2020 r. zarówno BOK jak i Infolinia Kolei Śląskich zostały wcielone w struktury nowoutworzonego Działu Rzecznika Pasażera, co w efekcie przekłada się na szybsze rozwiązywanie wszelkich problemów z którymi pasażerowie zgłaszają się do nowego call centrum.

Nad Działem Rzecznika Pasażera nadzór sprawuje Rzecznik Pasażera, osoba która reprezentuje interesy pasażerów w spółce. Na stanowisko Rzecznika został powołany Jakub Wosik posiadający doświadczenie w transporcie pasażerskim kolejowym, lecz także autobusowym.

„Działania podjęte przez naszą firmę mają na celu jeszcze bardziej usprawnić kontakt z naszymi pasażerami. Cieszymy się, że wciąż są z nami, pomimo tego trudnego czasu. Rzecznik Pasażera jest zawsze do dyspozycji naszych podróżnych. Wierzę, że dzięki wprowadzonym zmianom, jeszcze bardziej ulepszymy sposób komunikacji na linii pasażer – spółka.” – skomentował Prezes Zarządu Kolei Śląskich Aleksander Drzewiecki.

„W świadczeniu naszych usług najważniejszy jest dla mnie pasażer. Dzięki rozszerzeniu godzin pracy Biura nasi pasażerowie będą mieli pełen dostęp do BOK, całodobowo, 7 dni w tygodniu. Pozwoli to jeszcze bardziej ulepszyć sposób komunikacji z pasażerami oraz usprawni proces doskonalenia świadczonych przez nas usług. Stale wsłuchujemy się w potrzeby naszych pasażerów, bo Jeździmy Dla Was” – dodaje Rzecznik Pasażera Jakub Wosik.

Autor: KŚ, [email protected]

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Autor: Gość (Aby podpisać komentarz swoim nickiem musisz się zalogować)
Portal naszraciborz.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom,
niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.
Pozostało (1000) znaków do wykorzystania
Aby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij: kieliszek
Reklama
Reklama

Najczęściej czytane artykuły

Reklama
Aktualności28 października 202514:14

Emeryci świętowali w restauracji Raciborska. Dla seniorów zaśpiewał finalista The Voice Kids [FOTO i WIDEO]

Emeryci świętowali w restauracji Raciborska. Dla seniorów zaśpiewał finalista The Voice Kids [FOTO i WIDEO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Raciborzu zorganizował doroczne obchody Dnia Seniora. Wydarzenie odbyło się w gościnnych progach restauracji Raciborska przy Rynku i zgromadziło licznie przybyłych członków związku, przedstawicieli władz samorządowych oraz zaproszonych gości. Spotkanie, jak co roku, stało się okazją do wspólnego świętowania, podsumowania działalności organizacji oraz uhonorowania zasłużonych seniorów.

(greh)
Reklama
Reklama
Reklama
Aktualności29 października 202513:39

Służby w akcji przy Cegielnianej. Powiatowe manewry w Raciborzu [FOTO i WIDEO]

Służby w akcji przy Cegielnianej. Powiatowe manewry w Raciborzu [FOTO i WIDEO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

W środę, 29 października, w godzinach porannych na terenie zaplecza Szpitala Rejonowego im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu przeprowadzono rozbudowane manewry służb ratunkowych. Scenariusz zakładał poważny wypadek z udziałem karetki pogotowia, która po utracie panowania nad pojazdem uderzyła w budynek szpitalny, powodując pożar i liczne obrażenia wśród osób znajdujących się w pobliżu. Symulacja obejmowała również ofiary śmiertelne oraz osoby ciężko ranne.

(greh)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 24.10.2025
23 października 202521:20

Nasz Racibórz 24.10.2025

Nasz Racibórz 17.10.2025
16 października 202521:58

Nasz Racibórz 17.10.2025

Nasz Racibórz 10.10.2025
10 października 202508:24

Nasz Racibórz 10.10.2025

Nasz Racibórz 03.10.2025
2 października 202517:23

Nasz Racibórz 03.10.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.