Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności29 września 202008:27

Burmistrz Krzanowic ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Skarbnika Gminy Krzanowice

Burmistrz Krzanowic  ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Skarbnika Gminy Krzanowice - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Krzanowice:

Burmistrz Krzanowic ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Skarbnika Gminy Krzanowice w Urzędzie Miejskim w Krzanowicach, ul. Morawska 5, 47- 470 Krzanowice, wymiar czasu pracy: 1 etat, podstawa zatrudnienia: powołanie.

Burmistrz Krzanowic ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Skarbnika Gminy Krzanowice w Urzędzie Miejskim w Krzanowicach, ul. Morawska 5, 47- 470 Krzanowice, wymiar czasu pracy: 1 etat, podstawa zatrudnienia: powołanie.

1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) spełnienie co najmniej jednego z poniższych warunków:
• ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
• ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
• wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
• posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
7) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, a w szczególności z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jst, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, Ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych;
8) umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie wyższe,
2) preferowane doświadczenie zawodowe w księgowości i rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych;
3) znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej;
4) biegła umiejętność pracy na komputerze w zakresie niezbędnym do obsługi budżetu gminy, w tym „BESTI@”, MS Excel;
5) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawnych;
6) zdolności organizacyjne, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność prowadzenie negocjacji, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, zdyscyplinowanie, sumienność, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych;
7) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wykonywanie obowiązków głównego księgowego budżetu gminy i pełnienie funkcji kierownika Referatu Finansowo – Budżetowego i Referatu Podatków i Opłat Lokalnych,
2) prowadzenie rejestru zakupu, sprzedaży, rozliczenia podatku VAT, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego,
3) udzielanie kontrasygnaty składanym w imieniu Gminy oświadczeniom woli, z których mogą wyniknąć zobowiązania pieniężne,
4) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi,
5) dokonywanie wstępnej kontroli:
• zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
• kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
6) opracowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu gminy w zakresie zadań własnych, zleconych i wynikających z zawartych porozumień,
7) opracowywanie wieloletniej prognozy finansowej oraz jej zmian,
8) przekazywanie informacji o wysokości wskaźników wynikających z uchwały budżetowej, niezbędnych do opracowania planów finansowych przez jednostki organizacyjne gminy,
9) koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektu budżetu Gminy oraz przygotowanie projektu budżetu,
10) sporządzanie okresowych analiz, informacji i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu, w tym sprawozdań opisowych z realizacji budżetu,
11) bieżące informowanie Burmistrza o przebiegu realizacji budżetu Gminy,
12) zapewnienie prawidłowego wykorzystania środków pieniężnych oraz kredytów,
13) nadzór nad postępowaniem w sprawach podatkowych,
14) nadzór nad prowadzeniem egzekucji z tytułu podatków i opłat,
15) w ramach odrębnego upoważnienia załatwianie spraw w zakresie zadań organu podatkowego,
16) rozliczanie otrzymanych dotacji celowych,
17) kontrola nad równowagą budżetu gminy i saldem długu publicznego,
18) przygotowywanie projektów zmian w budżecie,
19) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a szczególności:
• zakładowego planu kont,
• zakładowego planu obiegu dokumentów,
• zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
• zasad funkcjonowania kontroli i nadzoru nad gospodarowaniem środkami publicznymi,
20) kontrola prawidłowości opracowywania i zatwierdzania planów finansowych jednostek budżetowych, instytucji kultury i środków specjalnych,
21) sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie prawidłowej realizacji budżetu gminy,
22) prowadzenie kontroli finansowych w jednostkach organizacyjnych gminy,
23) nadzór nad finansowym rozliczaniem gminnych inwestycji i remontów,
24) realizacja postanowień ustawy o finansach publicznych,
25) współpraca z głównymi księgowymi jednostek organizacyjnych gminy,
26) prowadzenie spraw dotyczących funduszy sołeckich, w tym m. in.:
• przekazywanie sołtysom informacji o wysokości środków przypadających na dane sołectwo,
• przekazywanie Referatom wykazu zadań przyjętych do realizacji w ramach funduszu sołeckiego,
27) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Gminy,
28) organizacja pracy podległych referatów oraz kontrola wykonywania zadań realizowanych przez poszczególnych pracowników referatów,
29) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie kandydata o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
7) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
9) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata).
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
5. Termin i miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Krzanowicach lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Krzanowicach, ul. 1 Morawska 5, 47-470 Krzanowice, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Skarbnika Gminy”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 października 2020 do godz. 13.30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
6. Ocena spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu nastąpi dwuetapowo:
I etap – formalna ocena dokumentów oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania; kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji,
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w niniejszym ogłoszeniu o naborze.
Rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona przez Burmistrza Krzanowic oraz wyznaczonych pracowników. Przed zawarciem umowy z kandydatem wyłonionym w naborze Burmistrz wystąpi z wnioskiem o uzyskanie informacji o osobie do Krajowego Rejestru Karnego. Po otrzymaniu zaświadczenia o niekaralności Burmistrz skieruje do Rady Miejskiej w Krzanowicach wniosek o powołanie wskazanego kandydata na stanowisko Skarbnika Gminy Krzanowice.
7. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Urząd Miejski w Krzanowicach, 47-470 Krzanowice, ul. Morawska 5, tel. 32 4108202, 32 4108207, e-mail: um@krzanowice.pl. (dalej jako „ADO”).
2. ADO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie: Wacław Knura, z którym można się skontaktować pod adresem: ul. Morawska 5, 47-470 Krzanowice, e-mail: iod@kwiecienipartnerzy.pl
3. Dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru, a w przypadku zatrudnienia wyłącznie w tym celu.
3. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych w protokole naboru będą mogli odebrać swoje dokumenty w terminie 1 miesiąca po zakończeniu naboru. Dokumenty należy odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu się. Nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w terminie miesiąca po zakończeniu naboru.
4. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą, osoba ta, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, mogą zażądać ich usunięcia oraz pobrania.
6. Jeżeli osoba ubiegająca się o pracę uzna, iż Administrator przetwarza jej dane z naruszeniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Burmistrz Krzanowic
Andrzej Strzedulla
Krzanowice, dnia 28 września 2020 r.

Autor: Ogłoszenie, redakcja@naszraciborz.pl

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama

Komentarze (0)

Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Dentica 24
ostrog.net
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Nasz Racibórz - Nasza ekologia
Materiały RTK
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 26.04.2024
25 kwietnia 202419:33

Nasz Racibórz 26.04.2024

Nasz Racibórz 19.04.2024
19 kwietnia 202421:56

Nasz Racibórz 19.04.2024

Nasz Racibórz 12.04.2024
12 kwietnia 202415:22

Nasz Racibórz 12.04.2024

Nasz Racibórz 05.04.2024
7 kwietnia 202412:45

Nasz Racibórz 05.04.2024

Zobacz wszystkie
© 2024 Studio Margomedia Sp. z o.o.