Starostwo przywróciło bezpośrednią obsługę klientów
Od poniedziałku 25 maja 2020 r. przywrócona została możliwość bezpośredniej obsługi klientów. Ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, prosimy jednak aby w miarę możliwości korzystać z istniejących kontaktowych kanałów teleinformatycznych - informuje Starostwo Raciborskie.
Należy pamiętać:
1. Wciąż można kontaktować się z urzędnikami mailowo, telefonicznie oraz elektronicznie.
2. Nadal istnieje możliwość złożenia dokumentów (bez konieczności rejestracji wpływu) przez skrzynką podawczą ustawioną w wejściu do urzędu.
3. Ze względów bezpieczeństwa i ograniczoną ilość osób oczekujących, termin wizyty należy umawiać telefonicznie lub przez internetowy system rezerwacji terminów TUTAJ.
Lista telefonów do poszczególnych Referatów dostępna jest TUTAJ.
4. Do właściwego stanowiska obsługi klienci będą przyjmowani pojedynczo.
5. Pomiędzy godz. 11.30 a 12.00 będzie miała miejsce przerwa w obsłudze klientów przeznaczona na dezynfekcję.
6. Z uwagi na ochronę Państwa zdrowia obsługa będzie możliwa z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w szczególności dotyczy to:
- zasłaniania ust i nosa,
- zdezynfekowania dłoni przy wejściu do budynku,
- utrzymania odległości 2 m między osobami przebywającymi w budynku.
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności przy ul. Gamowksiej 3 w Raciborzu nadal jest zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta. Szczegółowe informacje co do jego funkcjonowania znajdują się TUTAJ.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany