Trzynaście firm z całej Polski walczyło o pieniądze na edukację raciborzan

Białostocka PRownia chciała za realizację zadania ponad 205 tys. zł.
Chodzi o przeprowadzenie kampanii informacyjno – edukacyjnej dla projektu pn. „Rozwój zakładu odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych w mieście Racibórz” w ramach rozbudowy kompostowni odpadów zielonych. Współfinansuje ją Unia Europejska. Raciborski magistrat chce m.in. specjalnej strony www, gry miejskiej, lekcji w szkołach, ulotek i artykułów w prasie.
W postępowaniu o zamówienie publiczne oferty złożyło aż 13 firm z całej Polski. PRownia-Sztuka Relacji z Białegostoku zażądała ponad 205 tys. zł. Wygrali sąsiedzi z Rybnika - Agencja Reklamowa NXT. Ratusz zapłaci jej 46 tys. zł. Budżet zadania wynosił niewiele więcej - 50 tys. zł brutto. Wśród oferentów nie było ani jednej firmy z Raciborza. Najbliższa z Rydułtów chciała ponad 170 tys. zł.
(w)












![Wybrano najlepszy raciborski biznesplan. Wygrali studenci ANS [FOTO i WIDEO] Wybrano najlepszy raciborski biznesplan. Wygrali studenci ANS [FOTO i WIDEO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1765394259img-1624-.jpg)
![Wielki finał Bajkowego Zamku 2025 – żywa szopka, mikołajkowe fire show i przejażdżki bryczkami [PROGRAM] Wielki finał Bajkowego Zamku 2025 – żywa szopka, mikołajkowe fire show i przejażdżki bryczkami [PROGRAM] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1765356281final-bajkowego-.png)
![Jarmark u św. Antoniczka przyciągnął tłumy [FOTO] Jarmark u św. Antoniczka przyciągnął tłumy [FOTO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1765275567antoniczek-.jpg)




































Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany