Ratusz ujawnia koszty promocji miasta w telewizji ogólnopolskiej

Jednocześnie podaje też plan emisji w TVN24, Polsat News oraz TVP 3. Raciborski spot emitowany jest przed takimi programami jak Kawa na ławę, Loża Prasowa, Szkło Kontaktowe, Prezydenci i Premierzy, Państwo w Państwie i Biznes informacje. Jednocześnie swoją kampanię prowadzą Gliwice. Zobaczcie jak wygląda ich spot.
- W Gazecie Wyborczej opublikowane będą 3 teksty dotyczące naszych terenów inwestycyjnych i promocji forum gospodarczego. Koszt emisji tych tekstów jest znany firmie, która zajmuje się kompleksowo obsługą forum gospodarczego. Na antenach telewizyjnych natomiast spot pojawi się 241 razy. W TVP 3 wyemitowany zostanie 50 razy, podobnie w Raciborskiej Telewizji Kablowej. Na antenie TVN 24 film promujący nasze tereny pojawi się 51 razy. Najwięcej emisji, bo aż 90, zapewni stacja Polsat News. Kwota przeznaczona na tę formę promocji wynosi 130273,07 zł. Jednakże aż 84 procent tej sumy stanowi dofinansowanie ze środków zewnętrznych - informuje Leszek Iwulski, rzecznik prasowy Urzędu Miasta.
Plan emisji spotu [tutaj]
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany