Racibórz będzie się promował w największych stacjach telewizyjnych

Na razie ratusz wyłania firmę, która przygotuje spot promujący raciborskie tereny inwestycyjne. Ma być emitowany w największych stacjach. Jak nam powiedział prezydent, w grę wchodzi TVP, TVN i Polsat, ale na decyzje trzeba jeszcze poczekać. Procedury w toku. Wiadomo natomiast, ile miasto zapłaci za kampanię billboardową.
- Kampania outdoorowa realizowana jest w ramach projektu pn. „Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zakończenie projektu zostało przewidziane na 30 czerwiec Wykonawca wyłoniony został w trybie przetargu nieograniczonego. Przetarg wygrała firma Jet Line z oferowaną kwotą 36 900 zł. Dofinansowanie unijne wyniesie 83,99% kwoty netto, co stanowi w tym wypadku 25 197 zł. Całkowity koszt przedsięwzięcia po stronie Miasta wyniesie 11 703 zł. Kampania promocyjna odbywać się będzie na ogółem 7 nośnikach typu Motorway o powierzchni 48m2, odpowiednio doświetlonych sztucznym światłem, w lokalizacjach znajdujących się w granicach administracyjnych miast mających powyżej 200 tys. mieszkańców - informuje ratusz.
- Spot reklamowy będzie również realizowany w ramach projektu pn. „Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 16.01 został ogłoszony przetarg nieograniczony na realizację niniejszego spotu. Termin składania ofert upłynął 26.01 br., procedury trwają, tym samym obecnie nie wiadomo jaki podmiot będzie jego wykonawcą. W zakresie kwoty jaką zamierzamy przeznaczyć na emisję spotu, jest ona obecnie szacowana i zależna również od rozstrzygnięcia przetargu, o którym mowa powyżej - dodaje rzecznik Leszek Iwulski.
Lista firm, które złożyły ofertę wraz z proponowanymi cenami:
Tele Media House Sp. z o.o. (Jelenia Góra) - 31 980,00 zł
Filip Haman TOFI Productions (Warszawa) - 209 100,00 zł
NEXTDAY Agencja Reklamowa (Rybnik) - 16 728,00 zł
Ars Media Sp. z o.o. (Warszawa) - 39 975,00 zł
FOTOGRAFIX Robert Wilk (Łódź) - 35 670,00 zł
Lubelska.tv, Telewizja Kraśnik Machulski Opoka sp. j (Lublin) - 7 380,00 zł
Image pro Michał Braum (Kraków) - 43 050,00 zł
Nfinity.pl Sp. z o.o. (Wrocław) - 47 724,00 zł
Tomasz Gajewski (Kórnik) - 83 167,00 zł
Piotr Steczek EXA STUDIO (Wodzisław Śląski) - 98 400,00 zł
Balic Media Group Sp. z o.o. (Gdańsk) - 49 200,00 zł
OSTRO Bartłomiej Osses (Oborniki) - 55 350,00 zł
Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 koncepcji scenariusza i produkcja na podstawie wybranej koncepcji 30 sekundowego filmu/spotu promocyjno-reklamowego promującego tereny inwestycyjne zlokalizowane przy ul. Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu z przeznaczeniem do publicznego odtwarzania w telewizji ogólnokrajowej, regionalnej/lokalnej, umieszczenia na stronach internetowych Urzędu Miasta Racibórz, portalach społecznościowych oraz innych, wybranych przez Zamawiającego. Film/spot reklamowy będzie również prezentowany podczas spotkań i konferencji.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany