Dwanaście firm chce nakręcić film promujący tereny inwestycyjne w Raciborzu. Ofertę złożyły ekipy z Warszawy, Krakowa czy Wrocławia

Aż 12 firm, w tym m.in. z Warszawy, Krakowa, Gdańska, Łodzi czy Wrocławia, przystąpiło do przetargu, którego przedmiotem jest produkcja filmu/spotu reklamowego, promującego tereny inwestycyjne zlokalizowane przy ul. Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu. Najwyższa cena za wykonanie zadania to ponad 200 tys zł, najniższa - ponad 7 tys zł. Zakres proponowanych kwot, jak i doświadczenia poszczególnych ekip jest szeroki. Zamawiający, czyli Miasto Racibórz zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 100 tys zł.
Lista firm, które złożyły ofertę wraz z proponowanymi cenami:
Tele Media House Sp. z o.o. (Jelenia Góra) - 31 980,00 zł
Filip Haman TOFI Productions (Warszawa) - 209 100,00 zł
NEXTDAY Agencja Reklamowa (Rybnik) - 16 728,00 zł
Ars Media Sp. z o.o. (Warszawa) - 39 975,00 zł
FOTOGRAFIX Robert Wilk (Łódź) - 35 670,00 zł
Lubelska.tv, Telewizja Kraśnik Machulski Opoka sp. j (Lublin) - 7 380,00 zł
Image pro Michał Braum (Kraków) - 43 050,00 zł
Nfinity.pl Sp. z o.o. (Wrocław) - 47 724,00 zł
Tomasz Gajewski (Kórnik) - 83 167,00 zł
Piotr Steczek EXA STUDIO (Wodzisław Śląski) - 98 400,00 zł
Balic Media Group Sp. z o.o. (Gdańsk) - 49 200,00 zł
OSTRO Bartłomiej Osses (Oborniki) - 55 350,00 zł
Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 koncepcji scenariusza i produkcja na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji 30 sekundowego filmu/spotu promocyjno-reklamowego promującego tereny inwestycyjne zlokalizowane przy ul. Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu z przeznaczeniem do publicznego odtwarzania w telewizji ogólnokrajowej, regionalnej/lokalnej, umieszczenia na stronach internetowych Urzędu Miasta Racibórz, portalach społecznościowych oraz innych, wybranych przez Zamawiającego. Film/spot reklamowy będzie również prezentowany podczas spotkań, konferencji.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany