Aplikacja z Raciborza podbiła Europę Środkowo-Wschodnią

- Szacuje się, że rocznie drukowanych jest w Polsce 5-6 miliardów sztuk różnego rodzaju gazetek promocyjnych. Nasza aplikacja pozwala dotrzeć do konsumentów naprawdę zainteresowanych ofertami poszczególnych sklepów - przyznaje Michał Machniak, raciborzanin, współtwórca aplikacji Moja Gazetka. Narzędzie zdobywa coraz większą popularność nie tylko w naszym kraju, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej. W ubiegłym roku zanotowało duży sukces, o którym rozpisują się branżowe portale w całej Polsce.
Za zespołem pracującym przy aplikacji intensywne dwanaście miesięcy. Machniak podsumowuje, że w 2017 roku liczba sesji w Mojej Gazetce wzrosła o 350%. - Zanotowaliśmy przeszło 100 milionów uruchomień, a łączny czas spędzony na przeglądaniu promocji przez użytkowników wyniósł 1459 lat! To ponad 5 razy dłużej niż w zeszłym roku, kiedy suma ta była równa 273 latom - podaje raciborzanin.
Cieszy go udana ekspansja na rynki zagraniczne. Nie kryje, że są liderami branży w Europie Środkowo-Wschodniej. - Mamy dwie aplikacje na Ukrainie (Love Sales, Знижки та акції України; ponad 250 tys. pobrań) oraz po jednej na Białorusi (Love Sales; ponad 250 tys. pobrań), w Czechach (Moje Letáky; ponad 50 tys. pobrań) oraz na Litwie (Mano Akcijos; ponad 15 tys. pobrań) - wymienia, dodając, że od jakiegoś czasu dostępni są również w Moskwie.
Więcej o zeszłorocznych osiągnięciach stworzonej przez raciborzan aplikacji przeczytasz TUTAJ.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany