Materiały promocyjne tylko na wniosek. Prezydent uregulował wydawanie gadżetów

Przeniesienie promocji do Wydziału Rozwoju, a konkretnie do Referatu Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora przyniosło zarządzenie prezydenta w sprawie zatwierdzenia regulaminu wydawania materiałów promocyjnych.
Najważniejsze ustalenia zarządzenia:
Materiałami promocyjnymi określa się: wydawnictwa drukowane (albumy, foldery, ulotki, broszury, informatory, mapy, plany miasta, plakaty, kalendarze itp.), tzw. gadżety promocyjne (smycze, koszulki, kubki, długopisy, itp.) o treściach i oznakowaniach promujących Miasto Racibórz, finansowane ze środków budżetowych Urzędu Miasta Racibórz.
Materiały promocyjne wydawane są bezpłatnie wyłącznie organizatorom projektów mających szczególne znaczenie dla promocji Miasta Raciborza: targi międzynarodowe i krajowe, misje gospodarcze, wizyty inwestorów, wizyty dziennikarzy w ramach study tour, imprezy kulturalne i sportowe o charakterze międzynarodowym i krajowym, wymiany młodzieżowe z zagranicą itp.
Materiały promocyjne przeznaczone są przede wszystkim na realizację przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, a także na potrzeby reprezentacji i promocji miasta realizowane bezpośrednio przez Prezydenta Miasta Racibórz oraz Urząd Miasta w Raciborzu.
O wydanie materiałów promocyjnych mogą ubiegać się jednostki samorządowe i instytucje państwowe, organizacje non-profit, organizacje pozarządowe, organizacje pożytku publicznego, placówki naukowo-oświatowe, podmioty działające w sektorze turystycznym oraz organizatorzy projektów mających szczególne znaczenie dla promocji Miasta Racibórz.
Zaznacza się, że przedsięwzięcia o charakterze komercyjnym (np. konferencje, spotkania, zawody, wydarzenia kulturalne) nie są wydarzeniami, względem których wnioskodawca może ubiegać się o wydanie jakichkolwiek materiałów promocyjnych.
cała treść [tutaj]
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany