Magistrat szuka pracownika na stanowisko informatyka
Urząd Miasta Racibórz zaprasza do składania ofert w konkursie na stanowisko podinspektora ds. komputeryzacji. Zainteresowani pracą w urzędzie na tym stanowisku muszą wykazać się wyższym wykształceniem o profilu informatycznym, teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym.
Osoby, które chciałyby pracować w magistracie, powinny dodatkowo posiadać umiejętności z zakresu administrowania systemami serwerowymi MS Windows, Linux oraz umieć poruszać się w kwestiach związanych z usługami Active Directory i LDAP. Kandydaci powinni także znać zagadnienia dotyczące metod archiwizacji danych i systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego. Chętni do pracy na tym stanowisku powinni legitymować się także 3-letnim stażem zawodowym.
Oferty można składać do dnia 22 maja w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta Racibórz w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko podinspektora ds. komputeryzacji w Wydziale Organizacyjnym" z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresem do korespondencji. Swoją aplikację można złożyć pocztą.
Wszystkie szczegóły dotyczące oferty pracy na tym stanowisku można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Racibórz w zakładce "Praca w Urzędzie" i w pliku z ogłoszeniem, który znajduje się TUTAJ.
fot.: archiwum
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany