Ulgi z kartą Senior 60 - dziś startuje program

Kartę "Senior 60 " może otrzymać każda osoba, zameldowana oraz zamieszkująca na terenie Raciborza, która złoży właściwie wypełniony wniosek, w Wydziale Spraw Społecznych lub Biurze Obsługi Interesanta w urzędzie miasta w Raciborzu. Przy składaniu wniosku należy okazać aktualny dokument potwierdzający tożsamość i wiek osoby. Karta "Senior 60 " zawiera imię, nazwisko i jest ważna tylko z ważnym dokumentem potwierdzającym tożsamość osoby. Posiadacz karty "Senior 60 " uczestniczy w programie osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.
Osoba zainteresowana wydaniem karty "Senior 60 " jest zobowiązana do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Miasto Racibórz oraz podmioty współpracujące w ramach realizacji programu. Karta "Senior 60 " zostanie wydana po weryfikacji złożonego wniosku w ciągu 30 dni od dnia jego złożenia. W imieniu wnioskodawcy kartę może odebrać inna osoba pełnoletnia, posiadająca stosowne upoważnienie. Karta wydawana będzie bezterminowo.
Szczegółowe zasady wydawania karty określone zostały w Regulaminie, z którego treścią zapoznać się można na stronie internetowej miasta pod adresem www.raciborz.pl. Tutaj również dostępna jest informacja o przysługujących ulgach. Natomiast na stronie internetowej www.esim.pl, w zakładce "Wspieranie Rodziny", będzie można sprawdzić lokalizację wszystkich partnerów, którzy biorą udział w programie.
Szczegóły TUTAJ
um
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany