Biznes | Pokaż listę wszystkich wiadomości » |
Skuteczna promocja produktów
E-commerce to dynamiczna branża. Aby się utrzymać, a firma przynosiła realne zyski, musimy być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami technologicznymi, ale i technikami e-sprzedaży. Warto zadbać również o usprawnienie działań z pomocą automatycznych narzędzi i specjalistycznych rozwiązań, które proponuje Feedink.
Czym jest reklama produktowa?
Reklama produktowa to nie tylko łatwa we wprowadzeniu, ale i codziennym użytkowaniu propozycja porządkująca kwestie promocji naszego asortymentu w internetowym sklepie. Ta popularna metoda promocji polega na sieci systemowych plików produktowych, które w spersonalizowanej wersji trafiają do szerokiego grona odbiorców. Działa bowiem nie tylko na zasadzie stacjonarnego użytkowania komputera, ale również – co w dobie wszechobecnych smartfonów jest szczególnie istotne – na urządzeniach mobilnych. To skuteczna forma promocji, w której możemy w łatwy sposób dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców.
Co w e-commerce piszczy?
Spersonalizowana reklama produktowa jest gwarancją dotarcia do konkretnego klienta, jednak co jeszcze może nam sprofilować potencjalnego nabywcę? Na pewno warte uwagi są DPA, czyli dynamiczne reklamy produktów. Dzięki dobremu skalibrowaniu systemu przez Feedink działa to mniej więcej tak: określamy parametry poszczególnych produktów za pomocą oprogramowania. Ustawiamy istotne parametry i później na ich podstawie system sam podpowiada przeglądającemu naszą stronę produkty, które mogłyby go zainteresować. Tak sprecyzowana reklama jest bardzo skuteczną, a przy tym łatwą w osiągnięciu i niedrogą formą zwiększenia zasięgów sprzedażowych.
Social media
Warto pamiętać, gdzie dzisiaj głównie toczy się wirtualne życie. To oczywiście wszelkiego rodzaju social media, które od jakiegoś czasu pozwalają również na połączenie sklepów internetowych ze swoimi profilami – pionierem w tej kategorii jest Facebook. Przestrzegając kilku zasad przy dodawaniu produktów na swój profil, znacznie zwiększymy grono odbiorców. Sklep na Facebooku to prawdziwa sensacja w świecie e-commerce. Możemy tworzyć kolekcje, co również jest swoistą podpowiedzią i zachętą do dalszych zakupów. Im są one obszerniejsze, tym lepsze są nasze zyski. Warto zainwestować w wysokiej jakości strategię sprzedażową przy prowadzeniu sklepu internetowego. Feedink nie tylko ułatwia obsługę sklepu, ale i zwiększa możliwości promocyjne, porządkuje asortyment i pozwala na optymalizację pracy, również zatrudnianych pracowników. Warto samemu przekonać się, jak to działa.
Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.
Komentarze (0) |
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
Komentarze społecznościowe |
Najczęściej czytane artykuły |
COViD-19. Raport dla Śląska i powiatu raciborskiego [25.02.2021]
57 453 testów, 12 142 nowych zakażonych, w tym 1173 na Śląsku - najnowsze dane służb sanitarnych.
Więcej »Na Ostrogu pożegnano legendę raciborskiej Unii
Na cmentarzu przy ul. Armii Krajowej spoczął dziś śp. Anatol "Tolek" Muszała (1925-2021), piłkarz i trener, który w 1963 r. wprowadził Unię Racibórz do I ligi.
Więcej »Eko-Okna mają swoją przychodnię zakładową
Właściciel Eko-Okien wszedł do setki najbogatszych Polaków
Czerner vs Fiołka. Rada Miasta wybrała nowego przewodniczącego
Rada Miasta wybrała przewodniczącego. Rządząca opozycja wystawiła Mariana Czernera z Klubu Radnych Niezależnych Michała Fity. Prezydencka mniejszość odwołanego w styczniu z tej funkcji radnego Leona Fiołkę.
Więcej »Numery archiwalne | Pokaż listę wszystkich numerów » |
Zobacz także |

Komentarze |
Telegraf | Pokaż wszystkie » |