Media w Polsce o zadziornym właścicielu foodtrucka z Raciborza

- Zadziorny właściciel foodtrucka promuje "kanapki z peklowaną świnią" hasłem #anijednejwiecej - donosi dziś ASZdziennik. Temat poruszył także www.ofeminin.pl.
- My to nie znamy się czarnym humorze i na marketingu! W przeciwieństwie do właściciela foodtrucka z burgerami w Raciborzu, który wpadł na genialny i wcale nie chamski pomysł dotarcia do szerszego grona potencjalnych klientów, reklamując swoje "kanapki z peklowaną świnią" tak popularnym ostatnio hasztagiem #anijednejwięcej - pisze o p. Maćku ASZdziennik w tekście Zadziorny właściciel foodtrucka promuje "kanapki z peklowaną świnią" hasłem #anijednejwiecej
- Właściciel foodtrucka z Raciborza wpadł na pomysł promocji swoich "kanapek z peklowaną świnią" z wykorzystaniem hasła #anijednejwiecej, które stało się popularne po tragedii w Pszczynie. Po negatywnych komentarzach w sieci przedsiębiorca zostawia przestrzeń na domysły, co naprawdę chciał osiągnąć i co miał na myśli - to z kolei początek tekstu "Zostały trzy kanapki ze świnią i #anijednejwięcej". Reklama z Raciborza budzi kontrowersje w www.ofeminin.pl.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany