Od 1 maja Rossmann ruszył z nową kampanią otwierającą sezon wiosna-lato 2020

Na klientów czeka ponad 3.000 nowych produktów wybranych przez Rossmanna zgodnie z najświeższymi trendami. Stawiamy na naturalne składniki w kosmetykach czy produkty waterless, m.in. szampony i odżywki w kostkach. Są one odpowiedzią na potrzeby naszej planety, bo do ich produkcji zużywa się mniej wody.
Na półkach naszych drogerii pojawią się także produkty niszowe, znane dotychczas głównie z internetu, często produkowane w małych manufakturach. To m.in. marki makijażowe będące przede wszystkim obiektem pożądania najmłodszych klientek, chcących się wyróżnić i szukających inspiracji. „Instamarki” pojawią się też w wielu innych kategoriach np. pielęgnacji twarzy czy ciała. A to nie koniec trendów. Wymienione wyżej nowości uzupełnią produkty z nurtów: „przyjazne naturze”, glass skin, superfoods, body positive, pielęgnująca koloryzacja, less waste, siła minerałów, mgiełki zapachowe, on the go, bio dla malucha, bezpieczne lakiery dla paznokci, etnobotanika, petparents, proage...
Zmieni się nie tylko asortyment – metamorfozę przechodzą nasze sklepy. W jednym czasie, we wszystkich drogeriach równocześnie dokonuje się znacząca zmiana. Lepiej wyeksponowane zostaną nowości, promocje czy też produkty do nabycia wyłącznie w Rossmannie. Kampania ma podkreślić wizerunek Rossmanna jako marki, która inspiruje, odkrywa nowości i innowacyjne produkty w ramach ciągle zmieniających się trendów. Rossmann jest blisko swoich klientek, zna ich potrzeby, chce je zainspirować do odkrywania trendów i ciekawych produktów.
Ogólnopolskie działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: internet, VOD, telewizję, internet, ekrany i materiały BTL w sklepach Rossmann oraz kanały własne: aplikacja, www, Skarb, gazetka. Kampanię przygotowała agencja Fat Baby, Papaya Films odpowiada za produkcję materiału filmowego, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

![Racibórz w 2026 roku spodziewa się ponad 22 mln zł ze sprzedaży mienia gminnego [LISTA OFERT] Racibórz w 2026 roku spodziewa się ponad 22 mln zł ze sprzedaży mienia gminnego [LISTA OFERT] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1718734316-dsc1592-easy-resize-com-.jpg)





![Rodzice przeciwni łączeniu dwóch przedszkoli z SP 18 [LIST DO REDAKCJI] Rodzice przeciwni łączeniu dwóch przedszkoli z SP 18 [LIST DO REDAKCJI] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1752733214473090246-9220030134685296-7074520657951529944-n-.jpg)



















![Lider z Mszany lepszy od Unii. Raciborzanie cieniem siebie [FOTO] Lider z Mszany lepszy od Unii. Raciborzanie cieniem siebie [FOTO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl](photos/_thumbs/mini_1763764178gre02039-.jpg)























Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.