Głośną w całej Polsce kampanię na rzecz obrony życia finansuje fundacja spod Raciborza
Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara z Kornic w powiecie raciborskim finansuje akcję billboardową, o której donoszą media w całej Polsce.
Kampania społeczna fundacji, której prezesem jest Mateusz Kłosek, właściciel Eko-Okien, widoczna jest również w Raciborzu. Na billboardach umieszczono ilustrację przedstawiającą dziecko w łonie-sercu.
To praca 30-letniej artystki Jekateriny Głazkowej z Petersburga. - Szczęście z upragnionego macierzyństwa. Radość, jakiej może doświadczyć osoba, która chce zostać rodzicem. Przecież nie da się przeżyć takich emocji pod przymusem - tak Rosjanka tłumaczy sens grafiki, jednocześnie dodając, że nie popiera przeciwników aborcji. Grafika została zakupiona z banku zdjęć. Głazkowa widzi problem w sposobie jej wykorzystania, chce go rozwiązać. - Kłopot w tym, że nie wiem z jakiego stocka (banku zdjęć – red.) została zakupiona ta praca i na jakiej licencji. Każdy ma inne warunki licencji i inne warunki dla autorów. Dlatego nie chciałbym nikogo oskarżać bez dowodów - mówi w rozmowie z kontrolowanym przez Rosjan portalu sputniknews.com.
Ostatnio - na słupach reklamowych i przystankach w całej Polsce - grafice Głazkowej towarzyszy hasło "hospicja perinatalne". Takie hospicjum to nie miejsce. To koncepcja całościowej opieki nad rodzicami, którzy dowiadują się, że ich nienarodzone dziecko będzie żyć krócej od nich. - Są to najczęściej młode, zdrowe pary, nieobciążone żadnymi chorobami. Po wstępnej diagnozie ich świat się wali, oni zaś potrzebują potwierdzenia diagnozy i rzetelnej informacji medycznej - czytamy na stronie perinatalne.pl.
- Ten styl przekazu nie wzbudza żadnych negatywnych emocji. To ważne, ponieważ w przekazie marketingowym również istnieje pewna granica, której przekroczenie odrzuca odbiorców. Tak było m.in. w dotychczasowych kampaniach antyaborcyjnych, w których prezentowane obrazy były drastyczne i nawet jeśli ktoś zgadzał się z ich intencją, to drastyczna forma mogła go odrzucać. Z tym łagodnym przekazem nie sposób się nie zgodzić - ocenił dla Dziennika Zachodniego dr. Krystian Dudek, specjalista z zakresu PR-u oraz reklamy, właściciel Instytutu Publico oraz wykładowca Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Eko-Okna, przypomnijmy, prowadzą w Raciborzu kawiarnię Niebo w mieście. W Pietrowicach Wielkich sfinansowały budowę kaplicy, a także poświęconego 13 grudnia 2020 roku klasztoru sióstr zawierzanek.
Na przełomie 2018 i 2019 r. fundacja z Kornic wraz z czasopismem Miłujcie się była współorganizatorem akcji ewangelizacyjnej nawiązującej do Społecznej Krucjaty Miłości ks. kard. Stefana Wyszyńskiego. W jej ramach banery nawołujące do miłości bliźniego pojawiły się m.in. w poznańskich tramwajach.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany