Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności9 stycznia 202110:22

Głośną w całej Polsce kampanię na rzecz obrony życia finansuje fundacja spod Raciborza

Głośną w całej Polsce kampanię na rzecz obrony życia finansuje fundacja spod Raciborza  - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Powiat:

Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara z Kornic w powiecie raciborskim finansuje akcję billboardową, o której donoszą media w całej Polsce. 

Kampania społeczna fundacji, której prezesem jest Mateusz Kłosek, właściciel Eko-Okien, widoczna jest również w Raciborzu. Na billboardach umieszczono ilustrację przedstawiającą dziecko w łonie-sercu.

To praca 30-letniej artystki Jekateriny Głazkowej z Petersburga. - Szczęście z upragnionego macierzyństwa. Radość, jakiej może doświadczyć osoba, która chce zostać rodzicem. Przecież nie da się przeżyć takich emocji pod przymusem - tak Rosjanka tłumaczy sens grafiki, jednocześnie dodając, że nie popiera przeciwników aborcji. Grafika została zakupiona z banku zdjęć. Głazkowa widzi problem w sposobie jej wykorzystania, chce go rozwiązać. - Kłopot w tym, że nie wiem z jakiego stocka (banku zdjęć – red.) została zakupiona ta praca i na jakiej licencji. Każdy ma inne warunki licencji i inne warunki dla autorów. Dlatego nie chciałbym nikogo oskarżać bez dowodów - mówi w rozmowie z kontrolowanym przez Rosjan portalu sputniknews.com.

Ostatnio - na słupach reklamowych i przystankach w całej Polsce - grafice Głazkowej towarzyszy hasło "hospicja perinatalne". Takie hospicjum to nie miejsce. To koncepcja całościowej opieki nad rodzicami, którzy dowiadują się, że ich nienarodzone dziecko będzie żyć krócej od nich. - Są to najczęściej młode, zdrowe pary, nieobciążone żadnymi chorobami. Po wstępnej diagnozie ich świat się wali, oni zaś potrzebują potwierdzenia diagnozy i rzetelnej informacji medycznej - czytamy na stronie perinatalne.pl.

- Ten styl przekazu nie wzbudza żadnych negatywnych emocji. To ważne, ponieważ w przekazie marketingowym również istnieje pewna granica, której przekroczenie odrzuca odbiorców. Tak było m.in. w dotychczasowych kampaniach antyaborcyjnych, w których prezentowane obrazy były drastyczne i nawet jeśli ktoś zgadzał się z ich intencją, to drastyczna forma mogła go odrzucać. Z tym łagodnym przekazem nie sposób się nie zgodzić - ocenił dla Dziennika Zachodniego dr. Krystian Dudek, specjalista z zakresu PR-u oraz reklamy, właściciel Instytutu Publico oraz wykładowca Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

Eko-Okna, przypomnijmy, prowadzą w Raciborzu kawiarnię Niebo w mieście. W Pietrowicach Wielkich sfinansowały budowę kaplicy, a także poświęconego 13 grudnia 2020 roku klasztoru sióstr zawierzanek.

Na przełomie 2018 i 2019 r. fundacja z Kornic wraz z czasopismem Miłujcie się była współorganizatorem akcji ewangelizacyjnej nawiązującej do Społecznej Krucjaty Miłości ks. kard. Stefana Wyszyńskiego. W jej ramach banery nawołujące do miłości bliźniego pojawiły się m.in. w poznańskich tramwajach.

Autor: (waw), [email protected]

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 11.07.2025
10 lipca 202521:57

Nasz Racibórz 11.07.2025

Nasz Racibórz 04.07.2025
4 lipca 202508:58

Nasz Racibórz 04.07.2025

Nasz Racibórz 27.06.2025
27 czerwca 202519:05

Nasz Racibórz 27.06.2025

Nasz Racibórz 20.06.2025
19 czerwca 202522:36

Nasz Racibórz 20.06.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.