Jak efektywnie przygotować spot reklamowy?
Spoty reklamowe są jedną z najważniejszych form reklam, jakie możecie i powinniście wykorzystać w kontekście rozwoju waszego przedsiębiorstwa. Bez dobrego marketingu, nie ma możliwości żeby wasze usługi czy produkty były rozpoznawalne na rynku. Zwłaszcza teraz w dobie rozwoju social mediów, portali społecznościowych etc. nie bez powodu tak często powtarza się, że "nie ma cię w Internecie, to nie istniejesz". Jest to w dużej mierze prawdziwe stwierdzenie. Dlatego też postanowiliśmy wam pomóc w tej materii (zwłaszcza, jeżeli posiadacie własne przedsiębiorstwo od relatywnie krótkiego czasu) i udzielić wam odpowiedzi na pytanie o to: Jak efektywnie przygotować spot reklamowy bazując na informacjach i doświadczeniu firmy krotkieformy.pl
Jak stworzyć wysokiej jakości spot reklamowy na portale społecznościowe?
Tworząc spot reklamowy, który planujecie umieścić w sieci (zwłaszcza na Facebooku, Twitterze, etc. powinniście wziąć pod uwagę kilka, istotnych elementów). Po pierwsze zamiast być jawnie sprzedażowym, skuteczny film reklamowy opowiada ciekawą historię. Jak zauważają specjaliści z agencji krotkieformy.pl, firmy powinny wykorzystywać emocjonalną siłę spotu, odwołując się do potrzeb i pragnień klientów. Po drugie musicie także zwrócić uwagę na wstęp.
Spójrzcie na samych siebie, mało prawdopodobne jest, abyśmy kliknęli e-maila, jeśli nie zainspirował nas temat, ponadto jak wskazują badania mamy tendencje do wyłączenia filmu video w Internecie w momencie, kiedy przez 10 sekund nie przyciągnie on naszej uwagi. Dlatego też, tak ważne jest to, aby zadbać o wstęp. Podobnie sprawa wygląda z tytułem. Powinien być stymulujący i przyciągający uwagę, aby zachęcić widza. Ponadto, dzięki zastosowaniu odpowiednich słów kluczowych w tytule, wideo prawdopodobnie pojawi się w wyszukiwarkach, gdy widzowie będą szukać danego tematu. Często popełnianym błędem przez ludzi, którzy nie wiedzą, jak podejść do tematu spotów reklamowych jest to, że skupiają się oni tylko na produkcie, a nie na marce.
Zamiast być otwarcie skupionym na produkcie i wszystkich jego zaletach, skierujcie przesłanie wideo na misję jaką niesie nie tyle produkt, co cała wasza firma. Na przykład Dove są okrzyknięci ekspertami w tworzeniu emocjonalnych, viralowych filmów wideo, które mniej koncentrują się na ich produkcie, a bardziej na ich misji. Dlatego słysząc Dove, kojarzycie je z marką o wysokiej jakości, która oferuje wam delikatne, dbające o waszą skórę kosmetyki. W ten sposób automatycznie każdy produkt wyprodukowany przez tą firmę, kojarzy się wam właśnie w taki sposób. Jak widzicie, skupienie się na marce jest znacznie bardziej opłacalne.
Nie zmienia to jednak faktu, że zdecydowanie najważniejszym elementem jest to, żeby spot reklamowy był po prostu dobrej jakości. Wtedy uda się wam osiągnąć sukces na tej płaszczyźnie.
Czy warto zdecydować się na usługi firm tworzących spoty reklamowe?
Firmy takie jak krotkieformy.pl specjalizują się w efektywnym przygotowywaniu spotów reklamowych. Możecie się jednak zastanawiać nad tym, czy warto inwestować w tego typu usługi. Oczywiście, że tak. Taka firma zawsze wykona dla was naprawdę profesjonalny projekt spotu reklamowego.
Sprawdź >> efektywne spoty reklamowe w Krótkie Formy
Komentarze (0)
Komentarze zostały zablokowane.