Szansa na własny biznes w Raciborzu

Tutlo, najszybciej rozwijająca się w Polsce platforma nauki języka angielskiego, uruchamia program franczyzowy. Firma, której w ciągu 4 lat od momentu powstania zaufało 8000 klientów, w 7 największych miastach w Polsce zatrudnia już ponad 100 pracowników. Tutlo, poszukując obecnie nowych kanałów sprzedaży, chce przyciągnąć do siebie przedsiębiorców i proponuje konkurencyjne warunki współpracy w ramach prowadzenia przedstawicielstwa firmy w regionie.
Czym jest Tutlo?
Tutlo to internetowa platforma nauki języka angielskiego. Głównym wyróżnikiem kursów na niej jest to, że zarówno kursanci, jak i udzielający lekcji lektorzy, logują się do platformy w dowolnym momencie. Zajęcia odbywają się „na żądanie”. Nie trzeba ich przekładać czy dostosowywać harmonogramu nauki do planu dnia, który często się zmienia. Spotkania online, wykorzystujące metodę immersji, czyli całkowitego zanurzenia się w języku, trwają 20 minut. Dzięki temu, że są prowadzone indywidualnie, jest to w zupełności wystarczający czas, aby skutecznie rozwijać się językowo.
Platforma zrzesza w tym momencie 300 native speakerów m.in. z Wielkiej Brytanii, Australii, Stanów Zjednoczonych czy Kanady oraz polskich lektorów. Firma jest czołowym graczem na rynku szkół językowych online. Z platformy korzysta już 8000 użytkowników, a 200 firm oferuje ją jako benefit pracowniczy. Należą do nich m.in. Orange, Grupa Żywiec, IVECO, Veolia, Maspex czy Panek.
Do tej pory nasze działania bezpośredniej sprzedaży ukierunkowane były na duże miasta – głównie wojewódzkie. Rozwój Tutlo, coraz większa rozpoznawalność marki i wzrost zainteresowania naszymi usługami spowodowały podjęcie biznesowej decyzji o rozwoju sieci partnerów handlowych, także w miastach powiatowych, właśnie takich jak Racibórz – mówi Damian Strzelczyk, współzałożyciel i członek zarządu Tutlo.
Biznes pod szyldem Tutlo
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy z Tutlo na zasadach Partnerstwa odpowiedzialne będą za obszary takie jak pozyskanie klienta, czyli aktywne prowadzenie marketingu lokalnego z wykorzystaniem materiałów reklamowych dostarczonych przez Tutlo oraz koordynacja procesu sprzedaży bezpośredniej w formie indywidualnych spotkań.
Model biznesowy Tutlo, innowacyjność usług oraz przedsiębiorczość właścicieli spółki są wyróżniane w prestiżowych konkursach. Przykładowo w tym roku Tomasz Jabłoński i Damian Strzelczyk zostali finalistami konkursu „Przedsiębiorca Roku 2019”.
Kontakt dla zainteresowanych
Wszystkich informacji związanych ze współpracą partnerską udziela Damian Strzelczyk pod adresem mailowym partner@tutlo.pl.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.