Firma Semix z Krzanowic poszukuje pracownika administracyjno-biurowego

Prężnie działająca firma SEMIX sp. z o.o. z siedzibą w Krzanowicach w związku z wciąż powiększającą się strukturą firmy, poszukuje pracownika administracyjno-biurowego. Szczegóły poniżej.
Praca stacjonarna, w siedzibie firmy w Krzanowicach (możliwość niepełnego wymiaru pracy).
OPIS STANOWISKA:
- Dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Wprowadzanie danych do systemu i kompletowanie dokumentów,
- Prace administracyjno-biurowe (poczta, rejestracje, kontakt z urzędem, noty),
- Pomoc w kompletowaniu dokumentów i archiwizacja,
- Bieżąca obsługa klienta w ramach realizowanych projektów,
- Mailowy i telefoniczny kontakt z klientami,
- Wysyłanie ofert handlowych.
WYMAGANIA:
- Dobra znajomość programów: Excel, Word,
- Skrupulatność, sumienność, rzetelność, komunikatywność,
- Z wykształceniem minimum średnim,
- Umiejętności pracy w grupie,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- Dobre warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę, praca w zgranym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres semix.biuro@gmail.com
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.