Racibórz i powiat w Newsweeku
Walory turystyczne ziemi raciborskiej oraz jej stolicy zostały opisane w Śląskich klimatach - specjalnym dodatku do przedświątecznego wydania Newsweeka. 32-stronicowa broszurka ukazała się w nakładzie 170 tys. egzemplarzy. Miasto i powiat wykupiły w niej reklamę. Gminy zrezygnowały.
Śląskie klimaty opisują atrakcje turystyczne województwa śląskiego. Reklamują się m.in. Pszczyna i Dąbrowa Górnicza. Są reklamy hoteli, Tyskiego Browarium, Silesia City Center oraz Metropolii Silesia.
- Złożono nam ofertę i z niej skorzystaliśmy, wspólnie z miastem, płacąc po 2 tys. zł netto. Początkowo miały to zrobić także inne podraciborskie gminy, ale zrezygnowały - mówi Grażyna Wójcik, dyrektor Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborz. - Przyjęliśmy, że skoro kupimy reklamę, to o nas dodatkowo napiszą - zdradza.
Rzeczywiście napisali. Ziemia rybnicka i raciborska opisana została w tekście "Romantycy i rosiczki", a większość miejsca poświęcono naszemu powiatowi. Sprzedaż Newsweeka sięga około 117 tys. egzemplarzy.
(waw)
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany