Do szkoły idziemy - plecak za friko bierzemy

GALERIA MŁYŃSKA w RACIBORZU. W dniach od 28 sierpnia do 2 września zakupy dokonane za kwotę minimum 400 złotych nagradzamy markowym plecakiem 4F o wartości 89 złotych.
Zbliża się koniec wakacji i trzeba intensywnie pomyśleć o szkole i przedszkolnych zakupach. Galeria Młyńska, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, przygotowała konkurs i specjalną akcję, w której zrobione w galerii zakupy honorowane są nagrodą w postaci markowego plecaka szkolnego.
– W dniach od 28 sierpnia do 2 września zapraszamy naszych klientów do udziału w aż 2 akcjach – mówi Bogdan Jasiewicz z działu marketingu Galerii Młyńskiej. Pierwsza akcja dotyczy nagradzania klientów galerii, którzy na maksymalnie 3 paragonach zbiorą kwotę zakupów w wysokości 400 złotych. Mając takie paragony należy zgłosić się do Punktu Obsługi Promocji i odebrać bezpłatny markowy plecak szkolny o wartości ok. 90 złotych. W tym samym czasie pozostali klienci mogą wziąć udział w konkursie, w którym należy oszacować wartość przygotowanej na specjalnym stoisku wyprawki szkolnej. Wyprawka skompletowana jest z artykułów dostępnych w salonach galerii, a osoby, które poprawnie oszacują wartość lub będą najbliżej, otrzymają nagrody w postaci bonów zakupowych o wartości 500, 300 i 200 złotych. Finał konkursu 2 września o godzinie 17.00.
Szczegóły dotyczące ww. wydarzeń dostępne są na stornie internetowej www.galeria-mlynska.pl, na plakatach oraz w Punkcie Obsługi Promocji.
Otwarta w maju 2008 i zarządzana przez CREAM Galeria Młyńska jest najnowocześniejszym obiektem handlowym zlokalizowanym w centrum Raciborza. Klienci galerii mogą wybierać z oferty najlepszych marek odzieżowych, m.in. Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House, Big Star mieszczących się na 3 kondygnacjach.
CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Zespół 60 osób świadczy takie usługi jak asset management, property management, leasing, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 26 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą nieruchomości różnego typu o łącznej powierzchni najmu prawie 200 tys. m2. W 2016 roku za „kompleksowość świadczonych usług” CREAM otrzymało nagrodę „Spotlight Award” w konkursie organizowanym przez Warsaw Business Journal. Więcej informacji: www.cream-management.pl.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.