Praca w raciborskiej komendzie policji

Komendant KPP w Raciborzu ogłosił nabór kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej Wydziału do Walki z Przestępczością Gospodarczą. Oferty można składać do 15 maja.
Zakres zadań:
- przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływających do wydziału oraz wydawanie, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale,
- odręczne i elektroniczne ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących wydziału,w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych,
- sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań,
- obsługiwanie komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy,
- archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie dokumentów do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej,
- wiedza z zakresu ustawy o Służbie Cywilnej, Zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 r. dot. instrukcji kancelaryjno-biurowej, umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie na kierunku administracja,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy na stanowiskach sekretarskich i kancelaryjnych w administracji publicznej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych, rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność współpracy.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ.
fot.: archiwum
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany