Budynek po byłej siedzibie komendy policji zostanie zrewitalizowany?

Magistrat zaprasza do złożenia oferty na:
a) Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej zawierającej treści merytoryczne konieczne do wypełnienia przez Zamawiającego wniosku o dofinansowanie projektu dla zadania "Rozwiązanie problemów społecznych w Raciborzu poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów po byłej siedzibie Komendy Powiatowej Policji" realizowanego w ramach RPO WSL 2014-2020, Osi Priorytetowej X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działania 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, Poddziałania 10.2.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - RIT Subregionu Zachodniego, konkurs nr RPSL.10.02.02-IZ.01-24-099/16.
b) Wniosek aplikacyjny oraz załączniki winny zostać opracowane w oparciu o wzory, instrukcje, wytyczne oraz inne dokumenty zawarte w naborze - Nr konkursu RPSL.10.02.02-IZ.01-24-099/16 dostępne na stronie http://rpo.slaskie.pl/lsi/nabory. W przypadku pojawienia się w okresie trwania umowy nowych wersji wzorów, instrukcji, wytycznych oraz innych dokumentów dot. naboru, Wykonawca zobowiązuje się do aktualizacji przedmiotu umowy do przedstawionych wymogów.
Termin wykonania zamówienia to 16 stycznia 2017 roku.
Szczegóły TUTAJ.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany