Magistrat prowadzi ankietę dotyczącą zadowolenia z obsługi w urzędzie

Wypracowanie korzystnych rozwiązań zapewniających jak najlepszą obsługę klienta wymaga wiedzy. Tę wiedzę posiadają mieszkańcy Raciborza, których uwagi na temat funkcjonowania urzędu są niezwykle cennym źródłem wiedzy, dzięki której magistrat będzie mógł lepiej funkcjonować.
Jednym z narzędzi, które służą uzyskaniu informacji, jest ankieta. Ratusz zachęca mieszkańców do wypełnienia ankiet dotyczących jakości obsługi w urzędzie. Ankiety mają również za zadanie dostarczyć informacji, co można zmienić na lepsze.
Badanie jest całkowicie anonimowe. Dzięki przeprowadzonej ankiecie pracownicy urzędu dokonają tzw. pomiaru satysfakcji klienta, co pozwoli na wdrożenie lepszej obsługi. Ankiety będzie można pobrać w Biurze Obsługi Interesanta na parterze urzędu i w sekretariatach różnych wydziałów urzędu. Ankieta będzie wystawiona do dyspozycji mieszkańców przez cały październik, a w formie elektronicznej będzie dostępna przez cały rok. Taką ankietę można wypełniać przez cały rok (znajdziesz ją TUTAJ).
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany