Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności16 września 201609:00

Rusza kampania informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Rusza kampania informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Region:

„Śląskie – ruszamy!” to hasło, które od połowy września aż do końca listopada będzie można spotkać w przestrzeni publicznej oraz w mediach. Kampania ma za zadanie informować, że mimo iż zbliża się końcówka roku, ogłaszane są kolejne nabory wniosków o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Jednocześnie ma zachęcać do utrzymania wysokiego stopnia zainteresowania i aktywności, tzn. kreowania, tworzenia i składania projektów. 

– Przypominamy, że cały czas pojawiają się nowe możliwości wsparcia najlepszych pomysłów – rocznie ogłaszamy około 100 naborów wniosków, w kampanii sygnalizujemy wybrane konkursy, a także zapowiadamy, że pod koniec listopada ogłosimy już plan harmonogramu naborów wniosków na 2017 rok – mówi marszałek Wojciech Saługa.

Informacji o konkursach towarzyszy przypomnienie najważniejszych danych na temat tego, co oferuje Program Regionalny, a przede wszystkim kto (głównie podmioty publiczne, mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz fundacje i stowarzyszenia) i na co (12 obszarów wsparcia) może się starać o dofinansowanie.

Organizatorzy zachęcają również do korzystania z bezpłatnych źródeł informacji i edukacji na temat Programu, oferujących wsparcie w procesie aplikowania o środki unijne, tj. oficjalnego serwisu programu: rpo.slaskie.pl, spotkań informacyjnych i szkoleń: http://rpo.slaskie.pl/wydarzenia/ oraz konsultacji (mailowych, telefonicznych lub stacjonarnych) w pięciu Punktach Informacyjnych o Funduszach Europejskich w województwie śląskim: http://rpo.slaskie.pl/PunktyInformacyjne.

W kampanii wykorzystano charakterystyczną komiksową kreskę, która przyciąga uwagę, uatrakcyjnia projekt, a także ułatwia odbiorcy zrozumienie przekazywanych treści. Również styl komunikacji wspiera przystępne i możliwie proste wprowadzenie w temat.

Kampania będzie prowadzona na terenie województwa śląskiego z wykorzystaniem mediów o zasięgu regionalnym i lokalnym.

Dla ogólnej części kampanii zaplanowano między innymi wielostronne wykorzystanie możliwości reklamy zewnętrznej – od citylightów poczynając, a na ekranach bankomatów i wydrukach transakcji kończąc. Ponadto powstał spot wideo w nowoczesnej i atrakcyjnej technice rysowania „na żywo”, który będzie wyświetlany w TVP Katowice, na ekranach w komunikacji miejskiej, jak również w serwisie YouTube oraz na ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych portalach informacyjnych.

Bardziej szczegółowo, ale w dalszym ciągu przystępnie i atrakcyjnie, przedstawia informacje publikacja wydana jako dodatek specjalny do miesięcznika „Forbes” oraz tygodnika „Newsweek”, a także kolportowana wśród potencjalnych wnioskodawców Programu oraz podczas najbliższych wydarzeń, takich jak XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów (22-23.09), Akademia Przedsiębiorczości w IT Loft Park w Tychach (28.09) i VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw (10-12.10).

Ponadto zaplanowano pięć minikampanii promujących wybrane aktualne nabory wniosków, tak aby wesprzeć liczbę i jakość składanych projektów przez zainteresowane podmioty. Każda z przewidzianych minikampanii będzie trwała dwa tygodnie, za to z dużą intensywnością działań.

Kampania będzie mocno obecna w internecie poprzez takie narzędzia, jak kampania odsłonowa (banerowa) na portalach o profilu informacyjnym i biznesowym (wp.pl, onet.pl, money.plbiznes.onet.pl, dziennikzachodni.pl i naszemiasto.pl) oraz wysyłkę mailingu. Tutaj jej głównym celem będzie zainteresowanie tematem i odesłanie po szczegóły do oficjalnego serwisu programu, zawierającego komplet informacji: rpo.slaskie.pl. Bardziej szczegółowe informacje będą dostępne w obszernych artykułach prasowych, publikowanych w tytułach prasy regionalnej: „Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” oraz w ich serwisach internetowych: wyborcza.pl i naszemiasto.pl. Dodatkowo porozmawiamy o naborach w krótkich audycjach radiowych, emitowanych na antenie Radia Katowice, Antyradia i Złotych Przebojów.

Kampania jest realizowana na zlecenie Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przez agencję Business Consulting. Linię graficzną kampanii stworzyło studio projektowo-ilustratorskie Dinksy z Cieszyna.

Kampania współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Więcej o kampanii TUTAJ.

Autor: slaskie.pl,

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:
Zobacz film

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 13.07.2025
18 lipca 202510:12

Nasz Racibórz 13.07.2025

Nasz Racibórz 11.07.2025
10 lipca 202521:57

Nasz Racibórz 11.07.2025

Nasz Racibórz 04.07.2025
4 lipca 202508:58

Nasz Racibórz 04.07.2025

Nasz Racibórz 27.06.2025
27 czerwca 202519:05

Nasz Racibórz 27.06.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.