Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności16 września 201609:00

Rusza kampania informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Rusza kampania informująca o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Region:

„Śląskie – ruszamy!” to hasło, które od połowy września aż do końca listopada będzie można spotkać w przestrzeni publicznej oraz w mediach. Kampania ma za zadanie informować, że mimo iż zbliża się końcówka roku, ogłaszane są kolejne nabory wniosków o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Jednocześnie ma zachęcać do utrzymania wysokiego stopnia zainteresowania i aktywności, tzn. kreowania, tworzenia i składania projektów. 

– Przypominamy, że cały czas pojawiają się nowe możliwości wsparcia najlepszych pomysłów – rocznie ogłaszamy około 100 naborów wniosków, w kampanii sygnalizujemy wybrane konkursy, a także zapowiadamy, że pod koniec listopada ogłosimy już plan harmonogramu naborów wniosków na 2017 rok – mówi marszałek Wojciech Saługa.

Informacji o konkursach towarzyszy przypomnienie najważniejszych danych na temat tego, co oferuje Program Regionalny, a przede wszystkim kto (głównie podmioty publiczne, mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz fundacje i stowarzyszenia) i na co (12 obszarów wsparcia) może się starać o dofinansowanie.

Organizatorzy zachęcają również do korzystania z bezpłatnych źródeł informacji i edukacji na temat Programu, oferujących wsparcie w procesie aplikowania o środki unijne, tj. oficjalnego serwisu programu: rpo.slaskie.pl, spotkań informacyjnych i szkoleń: http://rpo.slaskie.pl/wydarzenia/ oraz konsultacji (mailowych, telefonicznych lub stacjonarnych) w pięciu Punktach Informacyjnych o Funduszach Europejskich w województwie śląskim: http://rpo.slaskie.pl/PunktyInformacyjne.

W kampanii wykorzystano charakterystyczną komiksową kreskę, która przyciąga uwagę, uatrakcyjnia projekt, a także ułatwia odbiorcy zrozumienie przekazywanych treści. Również styl komunikacji wspiera przystępne i możliwie proste wprowadzenie w temat.

Kampania będzie prowadzona na terenie województwa śląskiego z wykorzystaniem mediów o zasięgu regionalnym i lokalnym.

Dla ogólnej części kampanii zaplanowano między innymi wielostronne wykorzystanie możliwości reklamy zewnętrznej – od citylightów poczynając, a na ekranach bankomatów i wydrukach transakcji kończąc. Ponadto powstał spot wideo w nowoczesnej i atrakcyjnej technice rysowania „na żywo”, który będzie wyświetlany w TVP Katowice, na ekranach w komunikacji miejskiej, jak również w serwisie YouTube oraz na ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych portalach informacyjnych.

Bardziej szczegółowo, ale w dalszym ciągu przystępnie i atrakcyjnie, przedstawia informacje publikacja wydana jako dodatek specjalny do miesięcznika „Forbes” oraz tygodnika „Newsweek”, a także kolportowana wśród potencjalnych wnioskodawców Programu oraz podczas najbliższych wydarzeń, takich jak XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów (22-23.09), Akademia Przedsiębiorczości w IT Loft Park w Tychach (28.09) i VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw (10-12.10).

Ponadto zaplanowano pięć minikampanii promujących wybrane aktualne nabory wniosków, tak aby wesprzeć liczbę i jakość składanych projektów przez zainteresowane podmioty. Każda z przewidzianych minikampanii będzie trwała dwa tygodnie, za to z dużą intensywnością działań.

Kampania będzie mocno obecna w internecie poprzez takie narzędzia, jak kampania odsłonowa (banerowa) na portalach o profilu informacyjnym i biznesowym (wp.pl, onet.pl, money.plbiznes.onet.pl, dziennikzachodni.pl i naszemiasto.pl) oraz wysyłkę mailingu. Tutaj jej głównym celem będzie zainteresowanie tematem i odesłanie po szczegóły do oficjalnego serwisu programu, zawierającego komplet informacji: rpo.slaskie.pl. Bardziej szczegółowe informacje będą dostępne w obszernych artykułach prasowych, publikowanych w tytułach prasy regionalnej: „Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” oraz w ich serwisach internetowych: wyborcza.pl i naszemiasto.pl. Dodatkowo porozmawiamy o naborach w krótkich audycjach radiowych, emitowanych na antenie Radia Katowice, Antyradia i Złotych Przebojów.

Kampania jest realizowana na zlecenie Wydziału Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przez agencję Business Consulting. Linię graficzną kampanii stworzyło studio projektowo-ilustratorskie Dinksy z Cieszyna.

Kampania współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Więcej o kampanii TUTAJ.

Autor: slaskie.pl,

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:
Zobacz film

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktualności26 kwietnia 202410:00

Fascynująca multimedialna podróż w czasy śląskiego średniowiecza. Muzeum w słodowni raciborskiego zamku czynne od 1 maja

Fascynująca multimedialna podróż w czasy śląskiego średniowiecza. Muzeum w słodowni raciborskiego zamku czynne od 1 maja - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Zgodnie z zapowiedzią, od 1 maja multimedialne muzeum w słodowni raciborskiego zamku dostępne będzie dla zwiedzających. Muzeum powstało w ramach wartego ponad 20 mln zł projektu zrealizowanego przez Powiat Raciborski. Nowoczesne ekspozycje prezentują europejski poziom. To jedna z najnowocześniejszych tego typu ekspozycji w Polsce.

Zamek Piastowski
Reklama
Sport26 kwietnia 202417:12

Raciborski Zespół Szkół Specjalnych po sezonie zimowym

Raciborski Zespół Szkół Specjalnych po sezonie zimowym - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
materiał nadesłany
Reklama
Reklama
Sport26 kwietnia 202411:06

Weekendowy Niezbędnik Kibica

Weekendowy Niezbędnik Kibica - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
(greh), fot. arch. portalu
Reklama
Aktualności27 kwietnia 202411:43

Gwiezdne Starcie z eRCKiem!

Gwiezdne Starcie z eRCKiem! - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
RCK,fot. arch. MiPBP
Aktualności27 kwietnia 202412:44

Modelarze rywalizują dziś na Płoni [FOTO]

Modelarze rywalizują dziś na Płoni [FOTO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Mirosław Kościelniak
Reklama
Reklama
Aktualności26 kwietnia 202412:23

Koniec kwietnia tuż-tuż, warto pospieszyć się ze złożeniem wniosku o 800 plus

Koniec kwietnia tuż-tuż, warto pospieszyć się ze złożeniem wniosku o 800 plus - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego
Sport27 kwietnia 202423:36

Unia Racibórz z kolejnym zwycięstwem [FOTO]

Unia Racibórz z kolejnym zwycięstwem [FOTO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Po rozgromieniu zameczku Czernica zespół Unii Racibórz podejmował w sobotę, 27.04., ekipę Czarnych Gorzyce. Spotkanie przyniosło wiele emocji.

opr. (greh), fot. Jan Ptak
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Dentica 24
ostrog.net
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Nasz Racibórz - Nasza ekologia
Materiały RTK
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 26.04.2024
25 kwietnia 202419:33

Nasz Racibórz 26.04.2024

Nasz Racibórz 19.04.2024
19 kwietnia 202421:56

Nasz Racibórz 19.04.2024

Nasz Racibórz 12.04.2024
12 kwietnia 202415:22

Nasz Racibórz 12.04.2024

Nasz Racibórz 05.04.2024
7 kwietnia 202412:45

Nasz Racibórz 05.04.2024

Zobacz wszystkie
© 2024 Studio Margomedia Sp. z o.o.