Biedronka promuje Racibórz. KropkaTV zaprasza do nas na weekend

Artykuł Mirosława Jękota o Raciborzu, umieszczony w rubryce "Podróże - palcem po mapie lub naprawdę", to efekt study tour zorganizowanego na początku lipca przez Dawida Wacławczyka. Dzięki projektowi Stowarzyszenia Artystów i Podróżników "Grupa Rosynant", które w ramach konkursu pozyskało dotację z Urzędu Miasta Racibórz, w ciągu trzech niezwykle intensywnych dni z walorami turystycznymi naszego miasta i powiatu zapoznały się 22 osoby. Odwiedziły one kilkanaście różnych obiektów, miejsc i atrakcji, doświadczając ich w sposób bezpośredni, zapoznając się z ich potencjałem turystycznym i możliwościami szerokiego wykorzystania w profesjonalnej organizacji i obsłudze ruchu turystycznego. Miasto przekazało na ten cel 20 tys. zł. Wkrótce mają się ukazać kolejne teksty promujące Racibórz. Nakład "KropkiTV" oscyluje od 300 do nawet 500 tys. egzemplarzy.
Więcej TUTAJ.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany